  • 11. Data: 2024-01-03 09:58:59
    Temat: Re: Nowy dowód osobisty a banki.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 02 Jan 2024 18:51:27 +0100, Kamil Jońca wrote:
    > "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:
    > [...]
    >
    > E, tam. Mówimy o 'takich samych'[1] zdjęciach.
    >
    > Więc jeśli tylko mają zdjęcia z poprzednich dokumentów.
    >
    > KJ
    > [1] czyli róznice nie będą jakieś gigantyczne z definicji.

    One są takie same na oko.
    Pliki JPG będą już całkiem rózne :-)

    J.

  • 12. Data: 2024-01-03 10:11:22
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > One są takie same na oko.
    > Pliki JPG będą już całkiem rózne :-)

    Proszę Cię, bądźmy poważni. Naprawdę sądzisz, że jest to robione na
    podstawie bajt-po-bajcie w pliku JPG?
    KJ

  • 13. Data: 2024-01-03 10:42:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 03 Jan 2024 10:11:22 +0100, Kamil Jońca wrote:

    > Proszę Cię, bądźmy poważni. Naprawdę sądzisz, że jest to robione na
    > podstawie bajt-po-bajcie w pliku JPG?

    Najprostsza metoda, gdybyś chciał sprawdzic, czy ci tego pliku pare
    lat wczesniej nie podesłali :-)

    Mozna podsumowac różnice pikseli w obrazkach, ale tu chocby róznica
    oswietlenia czy położenia moze dac spore.

    A jak nie pasuje ... to trzeba jakis ambitny algorytm do porównywania
    zdjęc. Który mogłby się przydać, żeby też sprawdzic czy zdjęcie się za
    bardzo nie różni ... ale fryzurę i ubranie trzeba odfiltrować.

    J.

  • 14. Data: 2024-01-03 10:53:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    [...]
    > Najprostsza metoda, gdybyś chciał sprawdzic, czy ci tego pliku pare
    > lat wczesniej nie podesłali :-)
    >
    > Mozna podsumowac różnice pikseli w obrazkach, ale tu chocby róznica
    > oswietlenia czy położenia moze dac spore.

    Ale mówiym o tym, czy jest to zdjęcie (nie plik!) ktore dostaliśmy już
    wcześniej. To obecnie da się zrobić. (z przyzwoitym przedziałem ufności,
    przypadki wątpliwe podsyłamy człowiekowi.)
    Poza tym ze znanych mi przypadkow pierwszą linią był człowiek. Po prostu
    patrzył czy zdjęcie w dowodzie (wydanym wcześniej niz 6 mies. temu) nie
    jest tym samym które daje się do paszportu.

    Mam wrażenie, że piszesz aby pisać.
    KJ

  • 15. Data: 2024-01-03 11:09:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 03 Jan 2024 10:53:40 +0100, Kamil Jońca wrote:
> [...]
    > patrzył czy zdjęcie w dowodzie (wydanym wcześniej niz 6 mies. temu) nie
    > jest tym samym które daje się do paszportu.

    No ale Dawid pisał, że mowią iż "system rozpozna i nie przepusci" :-)

    A skoro tak, to trzeba dosc ambitny program do porównywania zdjęć :-)

    J.

  • 16. Data: 2024-01-03 11:31:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > No ale Dawid pisał, że mowią iż "system rozpozna i nie przepusci" :-)
    >
    > A skoro tak, to trzeba dosc ambitny program do porównywania zdjęć :-)

    Dyskusja z Tobą staje się bezsensowna.
    EOT z mojej strony.
    KJ

  • 17. Data: 2024-01-03 12:01:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 03 Jan 2024 11:31:38 +0100, Kamil Jońca wrote:

    > Dyskusja z Tobą staje się bezsensowna.
    > EOT z mojej strony.

    Ja tylko chciałem napisać, ze to wcale nie takie proste napisać
    program, który stwierdzi "te dwa obrazki są identyczne".
    Jesli ktos to zrobił ... pogratulować.

    J.

  • 18. Data: 2024-01-11 16:43:48
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    We francuzie po francusku.
    Wysłałem żonę do oddziału, żeby też zmieniła sobie numer dowodu w umowie o rachunek
    wspólny.
    Wieczorem mówi, że pani powiedziała, że było dobrze.
    Hmmm...
    Dzisiaj znów o to pytam, bo przypomniało mi się, żeby zadzwonić, żeby się upewnić.
    To teraz mówi, że coś tam pani przysłać miała.
    Rzeczywiście w poczcie jest karta danych do podpisania elektronicznego.
    Żona chyba jakoś podpisała - pewnie SMSem - bo przyszło też potwierdzenie podpisania,
    a w nim karta danych, taka sama, jaką mi pan dał do podpisania "ręcznego" w oddziale.
    Czemu tak?
    Pytajcie francuza...