    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowy dowód osobisty a banki.
    Date: Wed, 03 Jan 2024 10:53:40 +0100

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    [...]
    > Najprostsza metoda, gdybyś chciał sprawdzic, czy ci tego pliku pare
    > lat wczesniej nie podesłali :-)
    >
    > Mozna podsumowac różnice pikseli w obrazkach, ale tu chocby róznica
    > oswietlenia czy położenia moze dac spore.

    Ale mówiym o tym, czy jest to zdjęcie (nie plik!) ktore dostaliśmy już
    wcześniej. To obecnie da się zrobić. (z przyzwoitym przedziałem ufności,
    przypadki wątpliwe podsyłamy człowiekowi.)
    Poza tym ze znanych mi przypadkow pierwszą linią był człowiek. Po prostu
    patrzył czy zdjęcie w dowodzie (wydanym wcześniej niz 6 mies. temu) nie
    jest tym samym które daje się do paszportu.

    Mam wrażenie, że piszesz aby pisać.
    KJ