  • 1. Data: 2007-01-06 12:16:56
    Temat: Nowy Pl@net Fortis Banku.
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    10 stycznia Fortis Bank planuje udostepnic wybranej grupie klientow nowa
    wersje Pl@nety. Znalazlem sie w grupie nominowanych na testerow :)). O
    pierwszysch wrazeniach napisze w srode :).

    <cite>
    Będzie to zupełnie odmieniony, nowoczesny system, gwarantujący znaczną
    poprawę obsługi i oferujący wiele dodatkowych funkcji. Zachowa przy tym
    podstawową zaletę dotychczasowego systemu - bezpieczeństwo.
    Zanim jednak system zostanie udostępniony wszystkim klientom, co nastąpi za
    kilka tygodni, planujemy wdrożenie pilotażowe, z udziałem kilkudziesięciu
    wybranych klientów aktywnie korzystających z bankowości internetowej.
    </cite>

    MK

  • 2. Data: 2007-01-06 12:52:46
    Temat: Re: Nowy Pl@net Fortis Banku.
    Od: "artek" <a...@w...vectranet.pl>

    MK wrote:
    > 10 stycznia Fortis Bank planuje udostepnic wybranej
    > grupie klientow nowa wersje Pl@nety. Znalazlem sie w
    > grupie nominowanych na testerow :)). O pierwszysch
    > wrazeniach napisze w srode :).

    a da się wydrukować potwierdzenie przelewu? reszta to niuanse ...
    ;)

    --
    artek

    jedzie po szynach lokomotywa
    cała się kiwa od tego piwa
    chciała zagwizdać na szyn zakręcie
    lecz gwizd się zmienił w straaaszne ziewnięcie

  • 3. Data: 2007-01-06 14:55:43
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "artek"

    > a da się wydrukować potwierdzenie przelewu? reszta to niuanse ... ;)

    zobaczymy w środę - też jestem wśród wybrańców :-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2007-01-06 22:15:00
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    > zobaczymy w środę - też jestem wśród wybrańców :-)

    Może każdy użytkownik jest testerem, a bank wmawia ludziom, że jest
    wybrańcem :-)

  • 5. Data: 2007-01-07 09:34:08
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Mario wrote:

    > Może każdy użytkownik jest testerem, a bank wmawia ludziom, że jest
    > wybrańcem :-)

    Upewnienie klienta, że jest wybrańcem to stary i nie taki zły trick.
    Użytkownik czuje się specjalny i przykłada się do "testowaia" Wówczas
    proces przygotowawczy-testowy trwa krócej. Jednocześnie uzytkownik musi
    mieć świadomość możliwych błędów. Ja nie widzę tu nic złego. To nawet
    dobry pomysł.
    Leszek

  • 6. Data: 2007-01-07 09:54:29
    Od: Pete <n...@n...com>

    Mario wrote:

    > Może każdy użytkownik jest testerem, a bank wmawia ludziom, że jest
    > wybrańcem :-)

    Chyba nie, mi nie zaproponowali, ale ja mam tylko e-pakiet.

    Co do wydruków potwierdzeń, to mi już parę miesięcy temu ospisali, że
    będzie to w kolejnej wersji Pl@nety.

    --
    Pete

  • 7. Data: 2007-01-07 11:14:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Pete" <n...@n...com> wrote in message

    > Chyba nie, mi nie zaproponowali, ale ja mam tylko e-pakiet.

    IMHO beda testowac tylko na e-Pakietowcach. Nie sadze zeby zaryzykowali test
    na klientach, ktorzy maja na rachunku po 500kPLN jak jest to wymagane przy
    pakiecie platynowym.

    > Co do wydruków potwierdzeń, to mi już parę miesięcy temu ospisali, że
    > będzie to w kolejnej wersji Pl@nety.

    Czy taka funkcjonalnosc ma jakies praktyczne zastosowanie?

    MK

  • 8. Data: 2007-01-07 18:22:00
    Od: Pete <n...@n...com>

    MK wrote:

    > Czy taka funkcjonalnosc ma jakies praktyczne zastosowanie?

    Praktycznie wszędzie, gdzie jest wymagane takie potwierdzenie (oprócz
    biura paszportów parę lat temu, które przyjmwało jedynie potwierdzenie z
    pieprzątką, ale jako że miałem wtedy konto w BŚK i potwierdzenia
    bezpłatne nie chciało mi się walczyć z urzędnikami).

    --
    Pete

  • 9. Data: 2007-01-07 18:23:52
    Od: Pete <n...@n...com>

    MK wrote:
> [...]
    > na klientach, ktorzy maja na rachunku po 500kPLN jak jest to wymagane przy

    blad to chyba ma złoty pakiet?

    --
    Pete

  • 10. Data: 2007-01-07 20:08:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Pete" <n...@n...com> wrote in message

> [...]
    > pieprzątką, ale jako że miałem wtedy konto w BŚK i potwierdzenia
    > bezpłatne nie chciało mi się walczyć z urzędnikami).

    A gdzie jest wymagane? Mi jeszcze nigdy sie nie przydalo... ludzie raczej
    zwracaja uwage na to czy jest kasa, a nie czy jest potwierdzenie...

    MK