  • 1. Data: 2007-01-06 12:03:16
    Temat: mBank - wycena nieruchomości
    Od: a...@v...pl (Adm)

    Zamierzam kupić mieszkanie na rynku wtórnym przy pomocy kredytu
    hipotecznego. Rozważam dwie oferty millenium i mbank. W przyszłym tygodniu
    chcę rozpocząć składanie dokumetów. W millenium wycena nieruchomości jest
    robiona przez nich, a czy ktoś mógłbym mi naspisać jak to jest w przypadku
    mBanku? Kiedyś wiem że znajoma dostała kredyt bez wyceny rzeczoznawcy. A
    jak to jest obecnie? Czy możecie może polecić jakiegoś rzeczoznawcę w
    Warszawie (oczywiście którego zaakceptuje mi mBank :-) ). No i ile taka
    wycena będzie kosztowała?

  • 2. Data: 2007-01-06 12:05:42
    Temat: Re: mBank - wycena nieruchomości
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    > mBanku? Kiedyś wiem że znajoma dostała kredyt bez wyceny rzeczoznawcy. A
    > jak to jest obecnie?

    teraz jest tak samo, wyceniają sami

    --
    pozdr