  • 1. Data: 2007-01-06 10:18:53
    Temat: PayPal przy przekazaniu pieniędzy z zagranicy.Da radę?
    Od: "cruiser" <b...@a...pl>

    Witam,

    Mam pytanie : czy ktoś z Was w praktyce sprawdził PayPal przy przekazaniu
    pieniędzy w walucie obcej na konto polskiego użytkownika ?

    Chodzi o przekazanie kwoty ~500 GBP. Jak wygląda u nich przewalutowanie i
    jak szybko środki można przetransferować na tradycyjny rachunek bankowy ?

    Zastanawiam się, czy nie lepiej po prostu tego dokonać z banku UK na
    rachunek walutowy (GBP) w PL, co zawsze się sprawdzało.

    Teraz szukam innej metody - bardziej eksperymentalnie,ale nie wiem,czy to ma
    sens...

    Dziękuję i pozdrawiam.