  • 1. Data: 2007-01-06 12:45:51
    Temat: Konto w Nordea & Program Lojalnościowy
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    Witam!
    Jestem zainteresowany założeniem konta w Nordea Bank. Powstaje teraz
    zasadnicze pytanie czy warto? ;)

    Moje drugie pytanie dotyczy Programu Lojalnościowego jakie oferuje swoim
    klientom Nordea Bank. Chciałem się od was dowiedzieć czym jest tzw. "pakiet
    na starcie" we wspomnianym tutaj programie? Jeżeli dobrze rozumiem jedyne
    opłaty jakie ponosi uczestnik ww. pakietu to opłata za przelew w wysokości
    0,4 zł co jest chyba dość dobrą ofertą ;)

    Pozdrawiam czekając na wasze opinie.

  • 2. Data: 2007-01-06 14:30:15
    Temat: Re: Konto w Nordea & Program Lojalnościowy
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > opłaty jakie ponosi uczestnik ww. pakietu to opłata za przelew w wysokości
    > 0,4 zł co jest chyba dość dobrą ofertą ;)

    Mam 2 konta w Nordea (jedno z czasow bylego LG Petrobank) i w sumie 1 zamykam
    wlasnie. Oczywiscie warto. Ja przystapilem do programu i mam za darmo konta.
    Moim zdaniem maja najlepszy system internetowy ze wszystkich bankow w PL oraz
    bardzo dobra obsluge w oddziale internetowym. Zawsze do wszystkiego
    nietypowego dostosuja sie. W oddziale moze jeszcze komuna trwac, ale tam tylko
    wplacam pare razy w roku gotowke.

  • 3. Data: 2007-01-06 15:21:56
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "kjvirtual" news:7c18.00000068.459fb276@newsgate.onet.pl

    [CIACH]

    Mam rozumieć, że jeżeli przystąpię do programu lojalnościowego w Nordea bank
    otrzymuję konto za darmo i przelewy 0,4 zł? :)
    Jeżeli tak to wybieram się do poniedziałek do ich oddziału :)

  • 4. Data: 2007-01-06 16:43:17
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Telly Savalas"
    > Mam rozumieć, że jeżeli przystąpię do programu lojalnościowego w
    > Nordea bank
    > otrzymuję konto za darmo i przelewy 0,4 zł? :)
    > Jeżeli tak to wybieram się do poniedziałek do ich oddziału :)

    tak wlasnie jest. ja mam w Nordei przelewy po 0,4 ale za konto place
    3z/mies,
    poniewaz nie jestem juz studentem
    *** blad ***

  • 5. Data: 2007-01-06 17:38:01
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Użytkownik "Telly Savalas"
    >
    > tak wlasnie jest. ja mam w Nordei przelewy po 0,4 ale za konto place
    > 3z/mies,
    > poniewaz nie jestem juz studentem
    > *** blad ***

    nie trzeba byc chyba studentem, trzeba miec mniej niz 26 lat chyba, bo nie
    sprawdzali napewno statusu studenta! Przystapic do programu lojalnosciowego
    mozna internetowo.

  • 6. Data: 2007-01-06 17:39:53
    Od: k...@g...com

    > Użytkownik "Telly Savalas"
    >
    > tak wlasnie jest. ja mam w Nordei przelewy po 0,4 ale za konto place
    > 3z/mies,
    > poniewaz nie jestem juz studentem
    > *** blad ***

    Sprawdzilem na stronie nordei, nie trzeba byc wcale studentem, trzeba miec
    mniej niz 26 lat, a wiecej niz 18 lat.

  • 7. Data: 2007-01-06 18:43:36
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    <k...@g...com> news:7c18.0000009f.459fdee9@newsgate.onet.pl

    > Sprawdzilem na stronie nordei, nie trzeba byc wcale studentem, trzeba miec
    > mniej niz 26 lat, a wiecej niz 18 lat.

    Podsumowując: Jeżeli mam mniej niż 26 lat. Założę sobie konto w Nordea Bank
    i przystąpię do programu lojalnościowego to mam prowadzenie konta za free +
    0,4 zł za przelew. Kiedy jednak na moim życiowym liczniku stuknie np. 27 rok
    życia wtedy za konto jest pobierana opłata w wysokości 3 zł?

    PS. Teraz troszeczkę z innej beczki (nadal jednak Nordea Bank). Mianowicie
    czy jest szansa, że ten bank bardziej rozwinie swoją sieć placówek czy
    raczej w najbliższej przyszłości raczej nie mamy na co liczyć w tej kwestii?

  • 8. Data: 2007-01-11 18:55:00
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > 0,4 zł za przelew. Kiedy jednak na moim życiowym liczniku stuknie np. 27 rok
    > życia wtedy za konto jest pobierana opłata w wysokości 3 zł?

    Tak dokładnie jest...

> [...]
    > raczej w najbliższej przyszłości raczej nie mamy na co liczyć w tej kwestii?

    Możesz smiało na to liczyć i to w bliskiej przyszłości...