  • 1. Data: 2007-01-06 11:57:51
    Temat: Prowizja od transakcji bezgotówkowej
    Od: "miecznik" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W związku z karą nałożoną na banki, czy teraz banki będą pobierać od
    użytkowników kart prowizję od transakcji bezgotówkowej?

    Dla mnie oznaczało by to rezygnację z tej usługi i przerzucenie się na
    bankomat. A z KK to chyba całkowicie zregynuję i pozostanę przy KD.

  • 2. Data: 2007-01-06 12:04:23
    Temat: Re: Prowizja od transakcji bezgotówkowej
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    >W związku z karą nałożoną na banki, czy teraz banki będą pobierać od
    > użytkowników kart prowizję od transakcji bezgotówkowej?

    Pisało też że banki się odwołaja i może ustalą opłaty na niższym poziomie.
    Pisało chyba że 0,5-1% to jest OK dla naszego regionu.

    > Dla mnie oznaczało by to rezygnację z tej usługi i przerzucenie się na
    > bankomat. A z KK to chyba całkowicie zregynuję i pozostanę przy KD.

    Myślę że większość by tak postąpiła.

    Darek

  • 3. Data: 2007-01-06 13:04:58
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    miecznik napisał(a):
> [...]
    >
    > Dla mnie oznaczało by to rezygnację z tej usługi i przerzucenie się na
    > bankomat. A z KK to chyba całkowicie zregynuję i pozostanę przy KD.

    ta kara jeszcze nic nie znaczy...

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-01-06 13:18:49
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    miecznik napisał(a):
    > Dla mnie oznaczało by to rezygnację z tej usługi i przerzucenie się na
    > bankomat. A z KK to chyba całkowicie zregynuję i pozostanę przy KD.

    Wydaje mi sie, ze wtedy to wiekszosc ludzi zrezygnuje z platnosci karta.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2007-01-06 13:48:32
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Wydaje mi sie, ze wtedy to wiekszosc ludzi zrezygnuje z platnosci karta.

    i w ten sposób straciliby wszyscy...
    prowizja (intercharge) powinna byc, ale nalezy ja obnizyc do max. 1%

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-01-06 15:28:20
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > prowizja (intercharge) powinna byc, ale nalezy ja obnizyc do max. 1%

    Jakby była w wysokości max 0,5% to i sklepy by nie protestowały. IMO 1% to
    też przesada

    Darek

  • 7. Data: 2007-01-07 00:32:15
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Darek" <n...@p...maila.pl> writes:

    > Jakby była w wysokości max 0,5% to i sklepy by nie protestowały. IMO 1% to
    > też przesada

    Przeciez VISA miala obnizyc do chyba 2007 roku interchange do srednio
    ok. 0.7% w calej Unii (w zaleznosci od typu transacji, krajowych, ale
    nawet najgorsze mialy byc < 1%).

    Prowizja od sprzedawcy to zupelnie inna sprawa, to jest interchange
    oraz dzialka dla acquirera, ta ostatnia moze byc glownym skladnikiem.
    --
    Krzysztof Halasa