  • Data: 2017-11-26 18:32:01
    Temat: Re: Nowe numery rachunów ZUS
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-11-26, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > System eskładka to nie jest zaden system a prosta stronka z 3 polami.
    > Nie moja wina ze nie podpieli tego gdzies tylko zrobili osobny twór.

    Dla Ciebie chyba wszystko to proste stronki :)

    > hahahahahaha
    > Ile? Milion? Wiesz, czy tak sobie gdybasz?

    Posłużę się analogią. Z faktu że 0.20 coli kosztuje 3 zł nie wynika
    że 2l butelka będzie kosztować 30 zł. Podobnie z faktu, że cena podstawowa
    listu poleconego (jak wysyłasz jeden) to obecnie 5,20 nie oznacza że
    ZUS płaci za to tyle samo od sztuki.

    Prościej nie umiem. Poczta daje rabaty, całkiem spore.
    Ile, trudno oszacować, bo to jest zawarte w umowach, ale niespecjalnie
    bym się dziwił jak > 50%. Możesz argumentować inaczej?

    > To jest w sumie argument nie do obalenia, poniewaz brak w nim konkretów
    > wiec i odniesc nie mam sie do czego.

    Tak jak w argumencie że wysyłka pocztą 3 mln listów kosztuje jakieś
    niebotyczne kilkadziesiąt milionów. Niczym to nie jest poparte.

    > Obowiazek ustawowy... Chyba od poczatku dokładnie o tym mowie. Urzednika
    > jak nie kopnac to sam z siebie woli wydac parenascie baniek niz cos
    > wymysli zeby je zaoszczedzic.

    Ale Ty nie znasz realnych budżetów. Po prostu sobie wymyśliłeś,
    że coś jest drogie, nie mając ku temu żadnych logicznych przesłanek
    i trzymasz się uparcie tej idei.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com