  • Data: 2017-11-26 22:00:44
    Temat: Re: Nowe numery rachunów ZUS
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > Bo działalność zawieszona, to nie działalność zlikwidowana.
    > Tak mniej więcej z grubsza. A teraz przemyśl kto może chcieć
    > zawieszać działalność i dlaczego warto jednak te osoby
    > poinformować o zmianach.

    I jeszcze sprawdziłem - z 3,7mln tych nieaktywnych jest az 1,14mln - jest
    o czym pomyslec.

    I mało tego, wsród wysłanych do nieaktywnych odsetek zwrotów na ten
    moment wynosi 70%!!!
    No naprawde super przemyslana akcja.
    Oddziały ZUS weryfikuja te zwroty. Napisałes ze proces mozna
    zautomatyzowac. Otóz nie za bardzo - wysyłają korespondencje ponownie...

    Miałem kiedys przyjemnos obserwowania w takim procesie urzad skarbowy -
    wysyłali po 3 razy i dopiero wtedy zaczynami weryfikowac co jest nie tak.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."