  • Data: 2017-11-26 22:00:44
    Temat: Re: Nowe numery rachunów ZUS
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Dla Ciebie chyba wszystko to proste stronki :)

    Nie, absolutnie.
    Ale strona bez podstron z 3 polami i jednym polem wynikowym niewatpliwie
    dokładnie pod taka kategorie podpada.

    > Posłużę się analogią. Z faktu że 0.20 coli kosztuje 3 zł nie wynika
    > że 2l butelka będzie kosztować 30 zł. Podobnie z faktu, że cena
    > podstawowa listu poleconego (jak wysyłasz jeden) to obecnie 5,20 nie
    > oznacza że ZUS płaci za to tyle samo od sztuki.
    >
    > Prościej nie umiem. Poczta daje rabaty, całkiem spore.
    > Ile, trudno oszacować, bo to jest zawarte w umowach, ale
    > niespecjalnie bym się dziwił jak > 50%. Możesz argumentować inaczej?

    Zapewne był jakis przetarg.
    Nie wiem jak ZUS, sady podobno dostały jakas dampingowa cene od PP zeby
    inpost wykonczyc. Wtedy zaproponowali 1,37 - to rzeczywiscie nie wyglada
    na realny rachunek kosztów.

    > Tak jak w argumencie że wysyłka pocztą 3 mln listów kosztuje jakieś
    > niebotyczne kilkadziesiąt milionów. Niczym to nie jest poparte.

    Nie 3 a 3,7mln.
    To raz. Dwa - niech kosztuje nawet po 2zł za list.
    To wtedy ammy tylko 7mln zł. Na start. Do tego praca ludzi ktorzy beda
    weryfikowali dlaczego jakis milion łącznie wrocił + powtorne wysylki.
    Ten milion to na razie szacunek ale na ten moment z aktywnych płatników
    wrociło 10% a z nieaktywnych 70%.
    Gdyby tak było do konta to wroci:
    - 260 tysiecy od aktywnych
    - 770 tysiecy od nieaktywnych
    Troche duzo pracy bedzie dla pracowników ale skoro zrobią to w czasie
    swojej pracy bez uszczerbku na innych zajeciach...

    > Ale Ty nie znasz realnych budżetów. Po prostu sobie wymyśliłeś,
    > że coś jest drogie, nie mając ku temu żadnych logicznych przesłanek
    > i trzymasz się uparcie tej idei.

    To jest pewnie i wada i zaleta jednoczesnie :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,