  • 11. Data: 2004-02-18 15:30:55
    Temat: Re: Nowe karty co-branded mBanku
    Od: Krzysiek Nowak <l...@o...pl>

    >LOL karta robiona z firm? na skraju upadło?ci, to jaka? farsa :)) mBank
    >chce, żeby sława wp.pl poci?gnęła ich za sob?? ;]
    >Poza tym ten portal jest jaki? taki... badziewny ;]

    "Awers karty nazwanej ,,małpa", będzie przedstawiać duży symbol @."
    Juz z samej nazwy wiadomo do kogo jest kierowana ;-)

    Pzdr.
    Lack

  • 12. Data: 2004-02-18 16:12:50
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Azazell" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nie kumam

    Podniosły się głosy, że poroniony pomysły z kartami i WP, bo WP na skraju
    upadłości no i wiele obaw...
    Więc ja się pytam:
    Czy Era także na skraju upadłości, że mBank kartę z Era Gsm wydaje?
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 13. Data: 2004-02-18 17:02:57
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 18 Feb 2004 17:12:50 +0100, w <c102h0$slj$1@shodan.interia.pl>, "Chmielu"
    <j...@A...pccom.info> napisał(-a):

    > Podniosły się głosy, że poroniony pomysły z kartami i WP, bo WP na skraju
    > upadłości no i wiele obaw...
    > Więc ja się pytam:
    > Czy Era także na skraju upadłości, że mBank kartę z Era Gsm wydaje?

    Elektrim jest już od dawna bankrutem :) Ale czy nadal ma akcje Ery to ja nie
    wiem :]

  • 14. Data: 2004-02-18 17:30:02
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>

    >http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=637

    News został właśnie wzbogacony o zdjęcia nowych kart. Miłego oglądania:)

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 15. Data: 2004-02-18 17:35:21
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...net> napisał w wiadomości

    > News został właśnie wzbogacony o zdjęcia nowych kart. Miłego oglądania:)

    jakies takie <hmmm> no nie przypadly mi do gustu :-)

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2004-02-18 17:37:53
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...net> napisał w wiadomości

    > News został właśnie wzbogacony o zdjęcia nowych kart. Miłego oglądania:)

    Ciekawe, jak będę wyglądały te wydane wspólnie z Era GSM...?

  • 17. Data: 2004-02-18 17:38:20
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...net> napisał w wiadomości

    > jakies takie <hmmm> no nie przypadly mi do gustu :-)

    No wiesz...
    Jaka WP takie karty...

  • 18. Data: 2004-02-19 08:03:39
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy Era także na skraju upadłości, że mBank kartę z Era Gsm wydaje?

    Elektrim jest już od dawna bankrutem :) Ale czy nadal ma akcje Ery to ja nie

    -----------
    Ma, ale wygląda na to, że obronił się przed upadkiem i idzie ku lepszemu.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 19. Data: 2004-02-19 21:09:29
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    > dobrze czytałem w gazetach? wirtualna polska jest na skraju upadłości :) ?
    >
    > --
    Kartę będzie można potraktować jako pamiątkę po WP.

  • 20. Data: 2004-02-19 21:12:19
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    > Jeszcze w lutym pojawi się zapowiedziana wcześniej karta kredytowa mBanku
    > portalu Wirtualna Polska. Natomiast na przełomie marca i kwietnia mBank
    wyda
    > kartę wspólnie z operatorem telefonii komórkowej Era.

    > Więcej na ten temat:
    > http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=637
    >
    > Karol Żwiruk
    > Świat Kart: http://kartyonline.net

    A czy będą jakieś korzyści dla abonentów Ery oraz bonusy w Tak Taku (mam na
    myśli promocje dla osób doładowujących Tak Taka kartą co branded Era).