  • 1. Data: 2004-02-17 23:17:18
    Temat: Bank BPH może zwolnić ponad tysiąc pracowników
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bank Austria Creditanstalt, większościowy udziałowiec banku BPH, planuje w
    Polsce, podobnie jak w Austrii, dalsze redukcje zatrudnienia. Może to
    oznaczać zwolnienie nawet co dziesiątego pracownika BPH.
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,19193
    28.html

  • 2. Data: 2004-02-18 21:45:51
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

> [...]
    > Polsce, podobnie jak w Austrii, dalsze redukcje zatrudnienia. Może to
    > oznaczać zwolnienie nawet co dziesiątego pracownika BPH.

    BPH PBK nie ma konkretnych planów dotyczących redukcji kosztów

    http://www.pb.pl/content.aspx?sid=2284&id=278781

    :)

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 3. Data: 2004-02-18 21:49:19
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-18 22:45, Użytkownik Karol Zwiruk napisał:
    > BPH PBK nie ma konkretnych planów dotyczących redukcji kosztów

    A ja wreszcie Cię dziś znalazłem na SO ;-D

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 4. Data: 2004-02-18 21:56:32
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski"

    > A ja wreszcie Cię dziś znalazłem na SO ;-D

    hmm, to aż tak trudno ?

    :)))

  • 5. Data: 2004-02-18 22:03:33
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Tu jest co innego:
    http://www.money.pl/banki/wiadomosci/20040218/58086/
    ?p=newsl

  • 6. Data: 2004-02-18 22:07:25
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-18 22:56, Użytkownik Karol Zwiruk napisał:

    > hmm, to aż tak trudno ?

    Raczej nie, po prostu dziś mi przemknęło Twoje nazwisko przed oczami i
    ogarnęła mnie radość :D

  • 7. Data: 2004-02-18 22:17:36
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl>

    > Raczej nie, po prostu dziś mi przemknęło Twoje nazwisko przed oczami i
    > ogarnęła mnie radość :D

    :)