  • 1. Data: 2003-11-08 23:16:13
    Temat: Nowe interfejs dostepu do konta przez internet w BPHPBK
    Od: "asd" <d...@o...pl>

    Widzialem , dzieki uprzjmosci pracownika. Cudo.
    Samemu mozna ustawiac wiekszosc rzeczy.
    Mily dla oka i najwazniejsze mozna od niego duzo wymagac.
    np. Kartoteki odbiorcow, rozne formaty wydrukow (wyciagow, historii),
    zlecenia stale, lokaty (pelny zakres), wnioski (SUPER)
    Dan

  • 2. Data: 2003-11-09 00:13:08
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia sob, 08 lis 2003 at 23:16 GMT,
    asd <d...@o...pl> napisał(a):
> [...]
    > np. Kartoteki odbiorcow, rozne formaty wydrukow (wyciagow, historii),
    > zlecenia stale, lokaty (pelny zakres), wnioski (SUPER)

    Kiedy zamierzaja udostepnić klientom?
    Jak to funcjonuje - dalej poprzez jave? Nie ma gdzieś jakichś
    screenshotów? Chetnie bym obejrzał.

    Jurek

  • 3. Data: 2003-11-10 13:14:25
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    Sezam prawdopodobnie ruszy do końca roku. Tak przynajmniej informował
    zarząd w swojej prezentacji z końca IX . Z rzeczy ogólnych system oprócz
    polskiej wersji językowej ma mieć również angielską i niemiecką . Po
    zalogowaniu się klient będzie miał równocześnie dostęp do maklera. Sezam
    ma działać na IE5,0 +, Netscape 7.02 + i Operze 6.02 + . Czy nadal
    będzie Java nie wiem, jeżeli tak to raczej już nie w wydaniu MS
    Ciekawy i niespotykany będzie sposób logowania do systemu. Część
    transakcyjna wygląda bardzo dobrze choć jest to oczywiście moja prywatna
    opinia.
    Co nowego
    - zlecenia stałe z możliwością powtarzania realizacji w przypadku braku
    środków /czy to powtarzanie będzie funkcjonować nie jestem pewien ale
    jeżeli tak to może zwykłe przelewy też powinny być powtarzane - w dniu
    wskazanym do realizacji
    - przelewy zagraniczne , możliwość uzyskania potwierdzenia transakcji
    faks, list zwykły, polecony /bodajże dotyczy to też przelewów krajowych/
    - przelewy z karty kredytowej
    - personalizacja zakładki moje finanse według własnych upodobań
    - sortowanie historii wg różnych kryteriów
    - możliwość dowolnego nazwywania rachunków, lokat, przelewom, odbiorcom
    - wyciagi z 12 m-cy a nie z 3
    - zapisanie historii/ wyciągu do pliku
    - importowanie przelewów przygotowanych poza sezamem
    - prawdopodobnie możliwość założenia rachunku/ lokaty w walucie
    Poza tym jakieś inne drobne smaczki, których w tej chwili nie pamiętam.
    Będzie sporo fajnej zabawy z sezamem jeżeli wszystko wypali

    gren

    PS A propos screenshotów graficznie wersja sezama jest wzorowana na
    systemie internetowym bezpośredniego właściciela

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 4. Data: 2003-11-10 18:46:16
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 11/10/2003 2:14 PM, Użytkownik Adam S. napisał:
    > będzie Java nie wiem, jeżeli tak to raczej już nie w wydaniu MS

    Co wyscie sie tak uparli na ta Jave MS'a? Przeciez juz od jakiegos
    czasu Sun'a Java rowniez dziala z Sezamem...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 5. Data: 2003-11-12 09:09:21
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "Adam S."
    > Sezam prawdopodobnie ruszy do końca roku. Tak przynajmniej informował
    > zarząd w swojej prezentacji z końca IX .

    właśnie zlikwidowałem i likwidując dowiedziałem się o nowej prowizji którą 10
    listopada zdjeli mi z rachunku kart robiąc debet (na subkoncie przeznaczonym dla
    kart bylo juz zero).
    Prowizja weszła w tym miesiącu po raz pierwszy - bank przerzuca koszty na
    klientow.
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-11-12 10:06:59
    Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>

> [...]
    > kart bylo juz zero).
    > Prowizja weszła w tym miesiącu po raz pierwszy - bank przerzuca koszty na

    Mógłbyś coś bliżej napisać? Co to za prowizja?

    Jacek

  • 7. Data: 2003-11-12 10:30:47
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "Jacek"

    > Mógłbyś coś bliżej napisać? Co to za prowizja?

    prowizja za posiadanie / używanie karty Maestro BPH PBK ok. 2.50 - nie pamiętam
    dokładnie a rachunek właśnie 10 likwidowałem i pani mi o niej powiedziała.

    Sama się zdziwiła skrótem opisującym tą prowizję i nie wiedziała o co chodzi -
    prowizja ta chyba jest zależna od wysokości limitu który karta ma obsługiwać i
    co dziwne nie obciążyła rachunku głownego tylko subkonto dla kart VE i Maestro,
    które kazałem sobie wydzielić.

    Gratuluję osobom posiadającym w BPH PBK kilka kart :-))
    Pojawienie się nowej prowizji pozwoliło mi spokojniej zamknąć srebrnego sezama
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-11-13 08:41:08
    Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>

> [...]
    > co dziwne nie obciążyła rachunku głownego tylko subkonto dla kart VE i Maestro,

    A nie jest to przypadkiem pakiet 'Bezpieczne transakcje', czy siakoś tak?
    Jest to rodzaj ubezpieczenia, ale mi się jeszcze nie zdarzyło go zapłacić.
    Jeżeli wykonasz 4 transakcje bezgotówkowe nie płacisz nic. Faktem jest, że to
    złodziejstwo, bo nie można z tego zrezygnować.

    > Gratuluję osobom posiadającym w BPH PBK kilka kart :-))

    Mam dwie: KK Mastercard (pierwszy rok za darmo) i Electrona. Ciekawostka: to co
    wyżej pisałem o opłatach za pakiet dotyczy chyba dowolnej karty. Transakcje
    bezgotówkowe robię KK, Electronem wypłacam ze 2 razy w miesiącu z bankomatu i
    nie stwierdziłem tej prowizji.

    > Pojawienie się nowej prowizji pozwoliło mi spokojniej zamknąć srebrnego sezama

    To z kim ja teraz będę uzgadniał zeznania? :-)

  • 9. Data: 2003-11-13 08:57:41
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    bankomatu i
    > nie stwierdziłem tej prowizji.

    > To z kim ja teraz będę uzgadniał zeznania? :-)

    Aby nie płacić te 2,50 PLN wystarczy którąkolwiek kartą wykonać 4
    operacje bezgotówkowe. Te 4 operacje mogą być wykonane KK.

  • 10. Data: 2003-11-13 09:51:31
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki"
    > srebrnego sezama

    > Aby nie płacić te 2,50 PLN wystarczy którąkolwiek kartą wykonać 4
    > operacje bezgotówkowe. Te 4 operacje mogą być wykonane KK.

    to moglo byc to, czyli brak transakcji.
    Zapomnialem juz ze tak wymyslili w regulaminie :(
    a jesli chodzi o zamkniecie r-ku to pierwszy raz udalo mi sie to wykonac od
    ręki - mimo ze wypisalem na arkuszu konto na ktore maja przelac resztowke,
    wyplacili mi ja po 10 minutach do ręki.
    Dostęp do sezama mam nadal, tyle że nie widzę żadnego rachunku - nawet
    zamkniętego. Gdyby pozwalali używać sezama z KK a bez rachunku to wziąłbym ich
    nową kartę Premium ale bez podglądu operacji to nie chcę.
    A wydaję mi się że technicznie sezam z KK a bez rachunku mógłby działać, skoro
    teraz bez rachunku działa :-)
    *** blad ***