  • 11. Data: 2003-11-13 09:51:46
    Temat: Re: Nowe interfejs dostepu do konta przez internet w BPHPBK
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia czw, 13 lis 2003 at 08:57 GMT,
    Grzegorz Niedzwiecki <n...@a...sggw.waw.pl> napisał(a):
    > Aby nie płacić te 2,50 PLN wystarczy którąkolwiek kartą wykonać 4
    > operacje bezgotówkowe. Te 4 operacje mogą być wykonane KK.

    I dlatego będę musiał albo
    - przenieść kredytówkę z BZWBK do BPH
    - wynieść się całkiem z BPH
    oba rozwiązania są dla mnie nienajlepsze

    Jurek

  • 12. Data: 2003-11-13 09:53:24
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "Jacek"

    > To z kim ja teraz będę uzgadniał zeznania? :-)

    jak bedą pytania do sezama to sam będziesz musiał na nie odpowiadać :-)
    *** blad ***

  • 13. Data: 2003-11-13 09:58:27
    Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>

    > jak bedą pytania do sezama to sam będziesz musiał na nie odpowiadać :-)

    Spoko, spoko, jak widac powoli, acz sukcesywnie ujawniają się inni masochiści z
    BPHPBK :-)

    Jacek
    W oczekiwaniu na nowego killer Sez@ma :-)

  • 14. Data: 2003-11-13 10:18:36
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia czw, 13 lis 2003 at 09:58 GMT,
    Jacek <j...@W...onet.pl> napisał(a):
    > W oczekiwaniu na nowego killer Sez@ma :-)

    Ja też poczekam :)

  • 15. Data: 2003-11-13 14:34:06
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "Jurek Zielinski"

    > I dlatego będę musiał albo
    > - przenieść kredytówkę z BZWBK do BPH
    > - wynieść się całkiem z BPH
    > oba rozwiązania są dla mnie nienajlepsze

    dokładnie - ja wybrałem KK w BZWBK z podglądem
    a sezama zamknąłem
    *** blad ***

  • 16. Data: 2003-11-13 16:25:39
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-11-13 10:58, Użytkownik Jacek napisał:

    > Spoko, spoko, jak widac powoli, acz sukcesywnie ujawniają się inni masochiści z
    > BPHPBK :-)

    Oj tam ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 17. Data: 2003-11-15 14:35:18
    Od: "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl>

    Jacek wrote:
    > Spoko, spoko, jak widac powoli, acz sukcesywnie ujawniają się inni
    > masochiści z BPHPBK :-)

    Dlaczego akurat masochiści? Ja tam jestem bardzo zadowolony z BPH :-)
    Cała rodzinka ma tam konta i nikt nie narzeka.

    Z niecierpliwościa czekam na nowy wypasiony interfejs :-)

    --
    Pozdrawiam,