  • 1. Data: 2003-04-10 09:56:26
    Temat: Nowa tabela opłat w ING BS
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Przedwczoraj moja żona dostała wyciąg z Banku Śląskiego z karteczką
    informującą o zmianie tabeli opłat i prowizji. Okazuje się, że dla posiadaczy
    konta Standard Taryfa2 każde skorzystanie z Halo Śląski będzie płatne 1,20zł
    a przelewy wykonywane przez niego (lub SMS) 1zł. Bank też zachęca do
    przejścia na Konto Komfort - tam Halo Śląski ma być nadal bezpłatny, ale nie
    zamieszcza żadnej tabeli nowych opłat dla Komfortu.
    Czy może ktoś na tej grupie ją zna?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2003-04-10 10:06:01
    Temat: Re: Nowa tabela opłat w ING BS
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > zamieszcza żadnej tabeli nowych opłat dla Komfortu.

    Oooo... Ja właśnie w związku z likwidacją bezpłatnego pakietu NNW w Warcie*)
    dla klientów Komfortu przeszedłem na Standard-2.
    Kolejny powód do ewakuacji z BSK :-( Trzyma mnie jeszcze tam kilka spraw do
    zamknięcia i za kilka miesięcy robię pożegnanie z tym coraz gorszym i coraz
    droższym bankiem. Jak ktos może - to niech ratuje się jak najwcześniej...

    P.S.
    *) Nie porównujcie mi NNW w Warcie z NNW w Nat-Ned bo to nie samo :-(

    RJCz

  • 3. Data: 2003-04-10 10:13:46
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > Bank też zachęca do przejścia na Konto Komfort - tam Halo Śląski ma
    > być nadal bezpłatny, ale nie zamieszcza żadnej tabeli nowych opłat

    widac tabele oplat w ING zmieniaja sie tak szybko ze juz malo kto nadaza za
    ich aktualna wersja :-)
    Ja juz po poprzednich zmianach zdecydowalem sie na likwidacje tam konta i
    obecnie jestem w trakcie realizacji tego (troche trwa odwolywanie PZ itp.).
    A taki to byl porzadny bank zanim nie dobrali sie do niego holendrzy...

    D.

  • 4. Data: 2003-04-10 10:59:29
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > Bank też zachęca do przejścia na Konto Komfort - tam Halo Śląski ma
    > być nadal bezpłatny, ale nie zamieszcza żadnej tabeli nowych opłat

    Dotarlem do tej karteczki. Zmiany dotycza tylko Konta Standard - nastepuje
    zrownanie oplat za Taryfe 1 (6zl) i taryfe 2 (6zl). Nie wiem po co wiec 2
    taryfy ? Za polaczenie z HaloSlaski oplata wyniesie 1,2zl a za kazdy przelew
    (przez ebank tez) 1zl. Dochodzi oplata za HomeCash (5zl miesiecznie) - radze
    zrezygnowac jak ktos ma (rezygnacja trwa do 30 dni). Wzrasta do 1,5% oplata
    za limit zadluzenia. Generalnie celem tych zmian jest jak widze eliminacja
    klientow w Taryfie Standard i wymuszenie na nich przejscia na wariant
    Komfort. Na pewno doprowadzi to tez do odejscia wielu biedniejszych
    klientow, ktorych nie bedzie stac na wydawanie 72zl rocznie +12zl za karte
    tylko za to zeby miec pieniadze w banku ING. Najlepsza jest pierwszy akapit
    listu podpisanego przez Dyrektora Banku - "Wprowadzamy te zmiany zachecajac
    Panstwa jednoczesnie do korzystania z tanszych nowoczesnych kanalow
    obslugi". A z tresci wynika ze na odwrot - zamiast potaniec dostep przez
    HomeCash, HaloSlaski i internet podrozeje a w dodatku za kazdy przelew
    trzeba placic. Grunt to dobry bajer do zlych wiesci.. Ciekawe kiedy ING
    bedzie pobieral oplate za zalogowanie sie przez Internet do systemu...?

    D.

  • 5. Data: 2003-04-10 11:02:24
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    a przy okazji - czy zamkniecie konta w ING odbywa sie "od reki" czy musi byc
    jakis okres wypowiedzenia ?

    D.

  • 6. Data: 2003-04-10 11:10:50
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Kamil Jonca wrote:
    > Dave wrote:
    > [...]

    przez internet tez... Bezplatne beda tylko przelewy do innych oddzialow ING.

    D.

  • 7. Data: 2003-04-10 11:11:47
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dave wrote:
    [...]

    > Panstwa jednoczesnie do korzystania z tanszych nowoczesnych kanalow
    > obslugi". A z tresci wynika ze na odwrot - zamiast potaniec dostep przez
    > HomeCash, HaloSlaski i internet podrozeje a w dodatku za kazdy przelew
    Przez internet też ?

    KJ

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(
    A w laptopie zwaloną matrycę.

  • 8. Data: 2003-04-10 11:34:30
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dave wrote:

    > przez internet tez... Bezplatne beda tylko przelewy do innych oddzialow ING.
    >
    > D.

    fajnie.
    Żeby nie ta kasa mieszkaniowa :-(
    KJ

  • 9. Data: 2003-04-10 11:36:37
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > A taki to byl porzadny bank zanim nie dobrali sie do niego holendrzy...

    Holendrzy byli tam od dawna - prawie od samego początku. Zmiana nazwy na ING
    BSK to tylko potwierdzenie stanu istniejacego od dłuższego czasu. Nie należy
    łączyć dopisania do nazwy członu ING z pogorszeniem oferty i wzrostem
    opłat - ot taka zbieżność czasu. Raczej obniżanie stóp procentowych i
    pogorszenie koniunktury wpłynęło na to, że banki szukając dochodów sięgają
    do kieszeni klienta.

    RJCz

  • 10. Data: 2003-04-10 11:39:13
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    > Dotarlem do tej karteczki.

    Od kiedy to wprowadzą? Czas stamtąd jak najszybciej spieprzać :-(

    RJCz