  • 1. Data: 2003-12-09 20:51:10
    Temat: Nowa sesja eliksir?
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Właśnie usłyszałem plotkę, że KIR SA chce wprowadzić dodatkową sesję dla
    eliksiru (tak że w sumie byłyby cztery).
    Wierzyć mi się nie chce. Czy to jakiś zonk? Czy ktoś z Was coś na ten temat
    słyszał?

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 2. Data: 2003-12-09 20:52:30
    Temat: Re: Nowa sesja eliksir?
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    br5ckc$189u$...@m...aster.pl,
    Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>:
> [...]
    > dla eliksiru (tak że w sumie byłyby cztery).
    > Wierzyć mi się nie chce. Czy to jakiś zonk? Czy ktoś z Was coś na ten

    Ja slyszalem, ze juz wprowadzili. To jest czwarta sesja dla ZUS.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-12-09 20:56:06
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Robert <u...@o...pl> wrote:

    > Ja slyszalem, ze juz wprowadzili. To jest czwarta sesja dla ZUS.

    To wiem, funkcjonuje już od dawna - ale ponoć ma być jeszcze jedna dla
    standardowych eliksirów...

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 4. Data: 2003-12-10 08:30:47
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:br5ckc$189u$1@mamut.aster.pl...
> [...]
    > eliksiru (tak że w sumie byłyby cztery).
    > Wierzyć mi się nie chce. Czy to jakiś zonk? Czy ktoś z Was coś na ten
    Pierwsze słyszę...;-)
    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 5. Data: 2003-12-10 12:37:35
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    MacGregor <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Pierwsze słyszę...;-)

    No to pewnie jakaś bzdura.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 6. Data: 2003-12-11 21:06:00
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:br7425$44c$1@mamut.aster.pl...

    > No to pewnie jakaś bzdura.

    Ale w sumie ciekawe dlaczego są tylko trzy sesje.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2003-12-11 23:35:12
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Thu, 11 Dec 2003 22:06:00 +0100, na pl.biznes.banki, Tomasz Waszczynski
    napisał(a):

    > Ale w sumie ciekawe dlaczego są tylko trzy sesje.

    Mnie bardziej ciekawi, dlaczego sesje są tylko przez 5 dni w tygodniu.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 8. Data: 2003-12-12 00:08:09
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:

    > Ale w sumie ciekawe dlaczego są tylko trzy sesje.

    Nie przychodzi mi do głowy żadne wyjaśnienie poza tym, że chodzi o pieniądze
    :)
    Bo organizacyjnie i technologicznie to faktycznie nie problem.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 9. Data: 2003-12-12 08:03:00
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:11np3u0p1gak4$.1xezzydyssmy8$.dlg@40tude.net...

    > Mnie bardziej ciekawi, dlaczego sesje są tylko przez 5 dni w tygodniu.

    Tym bardziej, że sobota nie jest uznawana za dzień wolny od pracy, co zmusza
    do dokonywania płatności bez jej wykluczenia, ale w związku z tym, że nie ma
    jak tego w sobotę zrobić, trzeba płacić wcześniej.

    Należałoby się zastanowić czy taka konstrukcja nie narusza moich praw? Czy
    to nie jest wykorzystywanie pozycji monopolistycznej KIRu?

    Ale z drugiej strony ciężko byłoby zmusić kogoś do świadczenia usług, gdy
    tego nie chce :-/

    Pat.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 10. Data: 2003-12-12 09:47:28
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:brb0s9$2c6h$1@mamut.aster.pl...
> [...]
    Banki pewnie wolały by 1 sesje dziennie, albo nawet raz w tygodniu.
    Wtedy mogłyby zarabiać na kasie ....
    Zauważcie, że w Europie standardem jest raczej 1 sesja dziennie.

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor