  • 1. Data: 2003-12-09 20:38:11
    Temat: jaki bank polecacie?
    Od: "Remi" <r...@i...pl>

    JWT.

    witam poraz pierwszy:)

    zamierzam otworzyc rachunek w jakims banku internetowym, jednak waham sie w
    jakim to banku zrobic.

    moje dane to :

    - bezrobotny
    - 0-we wplywy miesięczne
    - jednorazowa wplata kilkanascie tysiecy

    mam nadzieje ze mi doradzicie pod kontem : obslugi, oplat, oprocentowania no
    i oczywiscie Waszych doswiadczen przy korzystaniu z takowych kont.

    dzieki za info

  • 2. Data: 2003-12-09 20:54:15
    Temat: Re: jaki bank polecacie?
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Remi <r...@i...pl> napisał(a):

    > JWT.
    >
    > witam poraz pierwszy:)
    >
    > zamierzam otworzyc rachunek w jakims banku internetowym, jednak waham sie w
    > jakim to banku zrobic.
    A czy MUSI to być tylko 1 bank?

    > moje dane to :
    >
    > - bezrobotny
    > - 0-we wplywy miesięczne
    > - jednorazowa wplata kilkanascie tysiecy
    Ja polecam założenie konta w mbanku i inteligo.Każde z nich ma wady,których
    należy unikać i zalety do wykorzystania.
    Można też vwbankdirect http://www.vwbankdirect.pl

    > mam nadzieje ze mi doradzicie pod kontem : obslugi,
    porównywalna w obu bankach (moja osobista opinia)
    oplat,
    drożej w inteligo (minimalnie to 0,99PLN/miesiąc za kartę),mbank może być
    całkowicie bezpłatny:)
    oprocentowania
    wyższe w mbanku
    no
    > i oczywiscie Waszych doswiadczen przy korzystaniu z takowych kont.

    nie ma banku idealnego zawsze może być jakaś awaria:)i wtedy przyda się karta
    drugiego banku

    > dzieki za info

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl
    http://www.cuf.prv.pl

  • 3. Data: 2003-12-09 21:02:25
    Od: "Remi" <r...@i...pl>

    vwbank tez chyba jest calkowicie bezplatny

  • 4. Data: 2003-12-09 21:10:51
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Remi <r...@i...pl> napisał(a):

    > vwbank tez chyba jest calkowicie bezplatny

    pakiet standart tak
    http://www.vwbankdirect.pl/indexedirect_tabela.htm

  • 5. Data: 2003-12-10 07:50:42
    Od: s...@x...wp.pl (si.plus)

    Napewno nie Lukasbank . Przyszło mi upomnienie na 11,0 PLN a za przesłanie
    tego policzyli 25,0 PLN
    W umowie mam , ze jezeki odsetki nie przekrosza kosztu pieciu przesylek
    poleconych to nie place tych odsete. Powstałe one zreszta przez splacenie 24
    rat , ktore splacilem w calocsi . Nie polecam LukasBanku . I Uwarza , ze
    jest to hamstwo godne pokomunistycznych biznełajdaków . Won do Chin . Choć
    to może nie pieniącze ale czuję się taki malutki jak bym byl ich klientem .

    Artur Robaczewski

    http://www.gazeta.pl/usenet/