  • 1. Data: 2003-12-09 20:06:30
    Temat: kredyt na licencje franchisingową?
    Od: "artur101" <a...@t...pl>

    witam

    Jak banki reagują na taki rodzaj działalności gospodarczej przy powiedzmy
    wkładzie własnym ok. 30%?
    Czy kredyt inwestycyjny pod to podchodzi? To że ciężko go dostać to wiem ale
    jak jest z kredytem na licencje oraz otwarcie takiej działalności? Które
    banki brać pod uwagę?

    dzieki z góry za info
    Artur

  • 2. Data: 2003-12-10 11:58:18
    Temat: Re: kredyt na licencje franchisingową?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "artur101"
    > jak jest z kredytem na licencje oraz otwarcie takiej działalności? Które
    > banki brać pod uwagę?

    ostatnio czytałem o EUROBANKU, że bedzie tworzył oddziały na zasadzie
    franszyzy - może więc udzielą kredytu :-)
    *** blad ***