  • Data: 2003-12-11 08:42:34
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie CD (w pdfie :)
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:br7ia9$mrb$1@news.onet.pl...
    > Zapraszam, zapraszam - jakosc pierwszorzedna ;)
    > http://www.prnews.pl/lukas.pdf

    [ciach]

    > No i ja w calej rozciaglosci sie z tym zgadzam (hmmm w koncu musze
    > odblokowac to konto ;)

    Michal, wczesniej zartowalem ale teraz powaznie zaczynam sie zastanawiac czy
    Ty aby przypadkiem nie stajesz sie (jak jeden klon na tej liscie :)
    szalikowcem tyle ze Lukasa...
    dziwne...

    > Co do oplat - nie badzmy smieszni - podwyzki sa niezauwazalne i bank daje
    > kilka opcji, dzieki ktorym mozna ich uniknac.

    np oscyclator dla "aktywnych" klientow :)

    > Co do wplywow a nie salda. Jesli saldo - to musialoby byc na niskim
    > poziomie - oczywiscie jest to "marketing" ale z punktu widzenia banku ja
    sie
    > nie dziwie.

    a ja wrecz przeciwnie, z p-tu widzenia banku dziwie sie niemilosiernie

    > Zlotoweczka od 100 tysiecy klientow - to calkiem porzadny przychod.

    masz jakies bledna dane: co najmniej od dwoch mniej (liczac bwwalda) czyli
    max od 99 998 :)
    z tym ze w moim przypadku z powodu rezygnacji z karty - po prostu karta tego
    banku do niczego mi nie byla nigdy potrzebna

    > Masowej ucieczki klientow nie przewiduje (bo gdzie maja uciec? ;) -
    aktywni
    > klienci nic nie straca.

    no pewnie - zrobia sobie oscylator albo zrezygnuja z karty :)

    > Oczywiscie - jesli ktos zna jakas alternatywe i uwaza, ze go bank
    strasznie
    > oszukuje - droga wolna - chociaz ja nie uwazam, zeby cos sie dramatycznie
    > ofercie Lukasa zmienilo....

    szczerze mowiac ja tez tak uwazam - przynajmniej dla mnie nic sie nie zmieni
    bo konto ciagle bedzie za darmo - choc za aktywnego klienta sie nie uwazam i
    m in. dlatego twierdze ze bank postepuje nielogicznie co w sumie jest mi na
    reke
    Oby trzymali sie tej strategi :)