  • Data: 2003-12-11 10:12:53
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie CD (w pdfie :)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kazimierz <k...@w...pl> wrote:
    > Tylko troche nie wiem dlaczego tak "uczepiles" sie tego aktywnego
    > klienta. Wedlug mnie "aktywny" klient wedlug nowego TOiP Lukasa
    > bedzie przynosil mu straty chycby przez generownie przelewow...

    Bo ja operuje w skali makro a ty mikro ;)
    Jesli juz ktos bedzie "cwaniakowal" i robil oscylator to rownie dobrze
    pojdzie krok dalej i zacznie placic karta, zeby zarobic zlotoweczke. A to
    sprawia, ze bedzie mu blizej do klienta aktywnego.
    Poza tym liczy sie ogolny zysk - przelew kosztuje powiedzmy te 20 groszy -
    przez noc pieniadze poleza - wiec straty duzej nie bedzie - a wiekszosc i
    tak przeciez nie bedzie sie w to bawila...
    BTW "tylko torche nie wiem dlaczego tak "uczepiles" sie tego klienta, ktory
    nic nie bedzie robil tylko oscylatorem sie bawil... Jaki to bedzie procent
    klientow?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci