  • Data: 2003-12-11 08:36:33
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie CD (w pdfie :)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Yonnie <r...@g...pl> wrote:
    > Tu nie chodzi o to, że podniosą 1 zł, cz 2 zł, ale o to czy
    > coś nowego wprowadzili; unowocześnili.

    wprowadzili ubezpieczenie dla wygodnego i PRO + mozliwosci "odzyskania"
    oplat.

    > Bardzo bym chciała, żeby w oddziałach nie było kolejek,
    > a obsługa przez Internet była naprawdę on-line.

    Jest juz kilka bankow w pelni onlinowych - najtanszy mBank - ale tam tez
    pewnie wprowadza oplaty ;)

    > Byłoby całkiem nieźle, gdyby przelewy można byłoby
    > wysyłać do 12:00, a nie 11:00.

    Penie tak robia, zeby ograniczyc koszty dla KIRu

    > Mam e-konto pro, za które płaciłam 7 zł i nie lubię
    > takich numerów "jak bedziesz aktywniej korzystać to
    > podwyżka Cię nie obejmie".

    Widzisz - nie kazda oplata zrekompensuje wszystkie koszty. Te przelewy to
    tez po to, zeby nie zmniec.

    > Szkoda, że wcześniej nie przewidzieli min. opłat (dla nich
    > rentownych), bo ja nie zamierzam atywniej z tego konta korzystać z
    > powodu właśnie jego ograniczeń.

    A tak z ciekaowsci jak bardzo ci zdrozeje konto?

    > Mam kilka innych kont i przelewy z Lukasa idą najwolniej, co mnie
    > niezmiernie
    > irytuje, bo robię dużo przelewów (kupuję i sprzedaję na allegro),
    > a środki do mnie wpływające (nawet te wpłacone rano w ich oddziale)
    > widzę najczęściej po 24:00 (jak serwer nie jest zajęty).

    Warunki pozostawienia oplat na dotychczasowym poziomie sa - nie ukrywajmy -
    dosc proste do spelnienia. Widocznie nie miescisz sie w nowym profilu.
    Czasem instytucji finansowej oplaca sie z takiego klienta zrezygnowac niz
    utrzymywac go dalej.

    > Gdyby coś wprowadzili fajnego to czemu nie, ale tak to ja mam ich w
    > d... za przeproszeniem i właśnie pójdę gdzie indziej, gdzie zapłacę
    > pewnie tyle samo,
    > ale będę mieć wreszcie pewność, że pieniążki, które widzę przez
    > Internet nie są "wirtualne" i nie spodka mnie przykre rozczarowanie
    > przy bankomacie.

    No widzisz - czesto wyplacasz kase, nie masz wplywow, robisz duzo przelewow,
    nie korzystasz z karty platnieczej - moze sie okazac, ze te 7 zl nie
    pokrywaja wszystkich kosztow - no i bank teznormalna firma - ma swoje koszty
    utrzymania + chce cos zarobic.
    To ze inni w pewien sposob doplacaja do klientow nie oznacza, ze kazdy bank
    ma obowiazek to robic.

    > Jedyne co mnie trzyma w tym banku to token, który jest świetnym
    > rozwiązaniem.

    Jest w kilku innych bankach :)