  • Data: 2003-12-11 10:04:24
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie CD (w pdfie :)
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:br9ebq$jj1$1@news.onet.pl...

    [ciach]

    > Czyli bedziesz generowal mniejsze koszty - tez jakis zysk

    no tak, tylko ze ja zrezygnowalem z karty rok temu jak doczytalem ze
    wznownie kosztuje 10PLN :)
    i teraz ciesze sie z tego faktu niezmiernie bo nie dosc ze zaplacilbym ta
    prowizje to jeszcze teoretycznie musialbym placiac za karte co miesiac...
    paranoja

    [ciach]

    > Ty sie juz nie martw o nich. Jeszcze raz apaeluje - nie traktuj wszysktich
    > klientow przez swoj pryzmat, bo dojdziesz do blednych wnioskow!

    Alez daleko mi do tego. W sumie to nawet sie ciesze ze bank przyjal taka
    strategie bo dla mnie nic sie nie zmieni jesli chodzi o oplaty a dzieki temu
    moze pare osob zrezygnuje/nie zalozy tam konta przez co zmniejsza sie
    kolejki w odzdziale w ktorym czasem wplacam gotowke (zeby ja tego samego
    dnia przelac oczywiscie :)
    Tylko troche nie wiem dlaczego tak "uczepiles" sie tego aktywnego klienta.
    Wedlug mnie "aktywny" klient wedlug nowego TOiP Lukasa bedzie przynosil mu
    straty chycby przez generownie przelewow...