  • 1. Data: 2009-04-15 08:24:35
    Temat: Nordea spectrum - od 11 maja bezplatne przelewy
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    jak w tytule - nowe Toip wyodrebnia jeszcze bardziej Nordea Spectrum i
    dodaje bezplatne przelewy do bezplatnych bankomatow :)
    Negatywnych zmian dotyczacych tego rachunku nie odnalazlem.

    Zeby jeszcze oprocentowanie mieli na poziomie Eurobanku...

  • 2. Data: 2009-04-16 03:50:10
    Temat: Re: Nordea spectrum - od 11 maja bezplatne przelewy
    Od: "Nigel" <r...@n...aster.pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
    > jak w tytule - nowe Toip wyodrebnia jeszcze bardziej Nordea Spectrum i
    > dodaje bezplatne przelewy do bezplatnych bankomatow :)

    Jakies haczyki? Bo oferta ciekawa na pierwszy rzut oka...

  • 3. Data: 2009-04-16 09:31:47
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Apr 16, 5:50 am, "Nigel" <r...@n...aster.pl> wrote:
    > Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w
    wiadomoscinews:23984fa2-a98f-4cea-be8b-f14a515b3b57@
    b16g2000yqb.googlegroups.com...

    > Jakies haczyki? Bo oferta ciekawa na pierwszy rzut oka...

    nie wiem, czy można to nazwać haczykiem, ale chyba za VE kasują.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2009-04-16 10:27:40
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 16 Kwi, 11:31, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    wiadomoscinews:23984fa2-a98f-4cea-be8b-f14a515b3b57@
    b16g2000yqb.googlegroups.com...

    > nie wiem, czy można to nazwać haczykiem, ale chyba za VE kasują.

    1,50 comiesiac kasowali i dotychczas.

    dla mnie ogolnie kantem (starym) jest kasowanie chyba 30 zl za
    przyjecie zgloszenia o kradziezy dowodu osobistego.

    Ciekawe kiedy ruszy kampania reklamowa - bezplatne bankomaty i
    bezplatne przelewy.

  • 5. Data: 2009-04-16 12:38:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 02:31:47 -0700, Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > nie wiem, czy można to nazwać haczykiem, ale chyba za VE kasują.

    Kasują 1,5 PLN na m-c i do tego wpływy min. 1,5k PLN, bo inaczej skasują
    również za konto. Musisz używać min. 12 m-c, bo też skasują.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2009-04-16 17:57:45
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Uzytkownik "Nigel" <r...@n...aster.pl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...

    > Jakies haczyki? Bo oferta ciekawa na pierwszy rzut oka...

    I chyba kasuja za tokena, 20zlotych za pierwszy rok uzywania.

    wiatrak

  • 7. Data: 2009-04-16 18:06:03
    Od: "Nigel" <r...@n...aster.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "Nigel" <r...@n...aster.pl> napisal w wiadomosci

    b.googlegroups.com...

    > I chyba kasuja za tokena, 20zlotych za pierwszy rok uzywania.

    A co to są te "karty uwierzytelniające", to coś alternatywnego do
    tokena?

    n.

  • 8. Data: 2009-04-16 20:15:23
    Od: Tomasz <i...@n...com>

    Nigel pisze:
    [ cut ]

    > A co to są te "karty uwierzytelniające", to coś alternatywnego do tokena?

    Karta haseł jednorazowych. Każde hasło jest pod zdrapką. Na karcie 80
    znajduje się haseł. Każde hasło jest oznaczone numerem kolejnym i dwoma
    losowymi literami, np. 10-GH. System prosi o hasło podając prośbę o
    hasło "10-GH" - to takie dodatkowe zabezpieczenie przed wykradaniem
    haseł jednorazowych. Można to interpretować tak, że system znając numer
    nieużywanego hasła i dwie litery przyporządkowane do niego potwierdza,
    że jest systemem Nordei. Nie zabezpiecza przez MITM, ale przed
    "prymitywnymi" trojanami, które proszą o 5 kolejnych haseł jednorazowych
    tak.
    Karta jest za darmo, można zamówić naprzód, oczywiście online. U mnie
    aktualnie jedna aktywna i dwie w drodze, nie wiem czy jest limit ilości
    jaką można zamówić.

    Tomasz T.

  • 9. Data: 2009-04-17 05:44:29
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 16 Kwi, 19:57, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:

    > I chyba kasuja za tokena, 20zlotych za pierwszy rok uzywania.

    Za kazdy miesiac 20 zl - w pierwszym roku, potem bezplatnie.

  • 10. Data: 2009-04-17 09:48:09
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Uzytkownik <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...

    > Za kazdy miesiac 20 zl - w pierwszym roku, potem bezplatnie.

    Przesadziles. W pierwszym roku 20 zlotych rozlozone na 12 miesiecy.

    wiatrak