  • 11. Data: 2009-04-17 09:57:39
    Temat: Re: Nordea spectrum - od 11 maja bezplatne przelewy
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 17 Kwi, 11:48, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
    > Uzytkownik <k...@w...pl> napisal w
    wiadomoscinews:bbe8c4c6-766e-4bc5-a988-5e0df3b18612@
    z14g2000yqa.googlegroups.com...

    > Przesadziles. W pierwszym roku 20 zlotych rozlozone na 12 miesiecy.

    masz tam token, czy "ci sie wydaje" ?

    1. Wydanie tokena bez opłat 2. Korzystanie z tokena w pierwszym roku
    użytkowania tokena (opłata miesięczna - pobierana w okresie 12
    miesięcy) 20,- 3. Korzystanie z tokena w kolejnych latach bez opłat 4.
    Zastrzeżenie tokena 20,- 5. Rezygnacja z tokena przed upływem 12
    miesięcy od momentu aktywacji (opłata pobierana za każdy m-c
    pozostający do końca okresu) 20,-

  • 12. Data: 2009-04-17 10:27:40
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
> [...]

    Zastrzeżenie tokena 20,- 5. Rezygnacja z tokena przed upływem 12
    miesięcy od momentu aktywacji (opłata pobierana za każdy m-c

    Mam token w innym banku, oczywiście bezpłatnie. Jeżeli jest tak jak mówisz,
    to przegięli. W d.... mam taką "bezpłatność" przelewów.

    wiatrak

  • 13. Data: 2009-04-17 10:45:14
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Mam token w innym banku, oczywiście bezpłatnie.

    Do czasu, hehe ;-)

  • 14. Data: 2009-04-17 10:49:57
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 17 Kwi, 12:27, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:

    > Mam token w innym banku, oczywiście bezpłatnie. Jeżeli jest tak jak mówisz,
    > to przegięli. W d.... mam taką "bezpłatność" przelewów.

    Maja bardzo przyjazne karty kodow jednorazowych. bezplatne, w formie
    zdrapki gdzie odkrywamy zadane przez system numery kodow.
    Odkryte mamy tylko kody juz wykorzystane - pozostale sa nie do
    skopiowania przez osobe, ktora chcailaby zrobic uzytek bez naszej
    wiedzy.

  • 15. Data: 2009-04-17 11:01:17
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Odkryte mamy tylko kody juz wykorzystane - pozostale sa nie do
    skopiowania przez osobe, ktora chcailaby zrobic uzytek bez naszej
    wiedzy.

    ***
    A jaki to problem zdrapać wszystko od razu i zrobić ksero? ;-)
    Generalnie karta to przeżytek i utrudnienie (trzeba ją zawsze nosić przy
    sobie, bo w Nordei nawet się bez niej nie zalogujesz). Szkoda, ze Nordea
    nie oferuje kodów sms.

  • 16. Data: 2009-04-17 11:18:39
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Baloo" <b...@o...eu> writes:

    [...]

    > Generalnie karta to przeżytek i utrudnienie (trzeba ją zawsze nosić

    Niektórzy nie czytają grupy na którą piszą. Oczywiście szanujemy ich.
    (Argumenty za kartami kodów nie tak dawno były, przy okazji wprowadzania
    opłaty przez mBank)
    KJ

    --
    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

  • 17. Data: 2009-04-17 11:25:23
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 17 Kwi, 13:01, "Baloo" <b...@o...eu> wrote:

    > ***
    > A jaki to problem zdrapać wszystko od razu i zrobić ksero? ;-)

    Wiesz wtedy , ze ktos kopiowal czy spisywal numery.
    System prosi o hasla losowo a nie wedlug kolejnosci wydrukowania.

    Kody sms maja wady i zalety.
    Jesli ktos nie moze skorzystac z komorki (ukradli, zepsula sie, brak
    zasiegu, jest za granica, laczy sie z internetem za pomoca tego
    aparatu(?) ) to mozliwosc skorzystania z listy hasel ma dla niego
    zalety.
    Napewno jest to czasem utrudnienie - np nie ma mozliwosci sprawdzic
    swoich srodkow mimo, ze ma sie dostep w danym miejscu do internetu.
    Ale, jesli ktos swoj "home banking" prowadzi z jednego miejsca, to nie
    ma zadnej niewygody.

    osobiscie wole korzystac z listy, niz miec w perspektywie mozliwosc
    przerzucenia kosztow obslugi hasel sms na moje barki

  • 18. Data: 2009-04-17 11:27:01
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Niektórzy nie czytają grupy na którą piszą. Oczywiście szanujemy ich.
    > (Argumenty za kartami kodów nie tak dawno były, przy okazji wprowadzania
    > opłaty przez mBank)

    Przepraszam - nie wiedziałem, że jest obowiązek czytania_wszystkich_wątków
    :>

  • 19. Data: 2009-04-17 11:29:01
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    osobiscie wole korzystac z listy, niz miec w perspektywie mozliwosc
    przerzucenia kosztow obslugi hasel sms na moje barki

    ***
    A masz gwarancję, że karty będą dożywotnio bezpłatne?

  • 20. Data: 2009-04-17 11:54:48
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "wiatrak"

> [...]
    >
    > Mam token w innym banku, oczywiście bezpłatnie. Jeżeli jest tak jak
    > mówisz, to przegięli. W d.... mam taką "bezpłatność" przelewów.

    kolega wiatrak sie myli.
    za token w Nordei placi sie po 20 zl co miesiac, przez caly rok

    ale za to jest to porzadny token blokowany PINem,
    co daje lepsze bezpieczenstwo niz kody ze zdrapki
    *** blad ***