  • 1. Data: 2009-04-14 12:42:05
    Temat: Multi: A jednak się nie da w mKiosku
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    gdzieś w którymś wątku ktoś mówił, że da się wpłacać do Multi w mKiosku.
    Byłem dzisiaj w zabrskim i się nie da. Podobno są kioski łączone i w nich
    faktycznie się da, ale w Zabrzu nie.

    Ostatecznie więc w Zabrzu szanse na wpłacanie do Multi są tylko w godzinach
    pracy banku, usytuowanego swoją szosą w słabo dostępnym miejscu.

    --
    Tristan

  • 2. Data: 2009-04-14 13:11:53
    Temat: Re: Multi: A jednak się nie da w mKiosku
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 14 Kwi, 14:42, Tristan <n...@s...pl> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > Tristan
    >
    > Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyty Mydełko Fa 2

    Na stronie Multiego w wyszukiwarce wpłatomatów są wymienione
    wpłatomaty mBanku, które akceptują wpłaty do Multiego.

  • 3. Data: 2009-04-14 13:17:32
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 14 kwiecień 2009 15:11
    (autor k...@g...pl
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak:
    <4...@r...goo
    glegroups.com>):

    > Na stronie Multiego w wyszukiwarce wpłatomatów są wymienione
    > wpłatomaty mBanku, które akceptują wpłaty do Multiego.

    Niewykluczone. Tak tylko uzupełniam tamten wątek, którego nie umiem
    namierzyć, w kontekście dostępności wpłacania w Zabrzu. Tutaj mBank
    niewątpliwie rządzi. Zabrze, Bytom i Gliwice: są kioski mBanku w dość
    korzystnych miejscach.

    --
    Tristan

  • 4. Data: 2009-04-14 16:53:30
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Tristan wrote:

    > Ostatecznie więc w Zabrzu szanse na wpłacanie do Multi są tylko w
    > godzinach pracy banku, usytuowanego swoją szosą w słabo dostępnym
    > miejscu.

    BTW: a na czym ta słabość polega? Ja parkuję na ul. Dubiela i przechodzę
    piechotą jakieś 60 metrów. To za dużo?

  • 5. Data: 2009-04-14 17:18:43
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 14 kwiecień 2009 18:53
    (autor Bogdan B.
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gs2f63$1s$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > BTW: a na czym ta słabość polega? Ja parkuję na ul. Dubiela i przechodzę
    > piechotą jakieś 60 metrów. To za dużo?

    Tam jest jakiś parking? Dubiela to tam gdzie Kamilianie?

    --
    Tristan

  • 6. Data: 2009-04-14 17:19:44
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]
    wasz znak: <gs2f63$1s$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > BTW: a na czym ta słabość polega? Ja parkuję na ul. Dubiela i przechodzę

    Tam jest jakiś parking? Dubiela to tam gdzie Kamilianie? No i to chyba
    bardziej 500 jak 60.

    Ja staję pod mostostalem, ale tam często placu brak :(

    --
    Tristan

  • 7. Data: 2009-04-14 18:12:35
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Tristan wrote:

    > Tam jest jakiś parking? Dubiela to tam gdzie Kamilianie? No i to chyba
    > bardziej 500 jak 60.

    Jest szeroki chodnik od szklarza do kościoła.
    A 500 metrów - to chyba będzie już w Gliwicach ;-)

    > Ja staję pod mostostalem, ale tam często placu brak :(

    Spacer nie zaszkodzi.
    Słabo dostępny to IMHO jest oddział w Gliwicach.

  • 8. Data: 2009-04-14 18:43:48
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 14 kwiecień 2009 20:12
    (autor Bogdan B.
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gs2jqe$alo$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Jest szeroki chodnik od szklarza do kościoła.

    Polukam tam następnego raza.

    > A 500 metrów - to chyba będzie już w Gliwicach ;-)

    No może 500 nie, ale 60 też chyba słabo. Choć ja mam niestety marne poczucie
    przestrzeni :(

    > Spacer nie zaszkodzi.
    > Słabo dostępny to IMHO jest oddział w Gliwicach.

    Możliwe. Nigdy tam nie byłem. Kiedyś był koło dworca, ale to jak zaczęły
    powstawać. A gdzie teraz, to nie wiem.

    --
    Tristan