  • 1. Data: 2009-04-15 03:47:44
    Temat: Kredyt hipoteczny - w jakim banku ?
    Od: Pawelek <e...@w...pl>

    Witam o brzasku wszystkich forumowiczów ;-)

    Z powodu że trochę już odechciało mi się wynajmować mieszkanie,
    postanowiłem, że kolejne nie będe wynajmować lecz zakupie na kredyt...

    Uprzejmie prosze o wszystkich o jakiekolwiek sugestie dotyczące
    kredytu hipotecznego. Zwiedzałem różne strony, portale finansowe, itd.
    jednak dane, które są tam prezentowane m.in. ranking kredytodawców są
    nieaktualne.

    Jeśli chodzi o szczegóły to interesowałby mnie kredyt na kwotę do
    160.000zł, okres spłaty 30lat, najlepiej w CHF, lecz może też być w
    złotówkach i najlepiej na 100% wartości nieruchomości, choć jeśli jest
    to dużo korzystniejsze to mogę wnieść wkład własny.

    Wstępnie odwiedziłem wczoraj Expandera i Pani na wstępie powiedziała,
    że o kredycie na 100% w CHF "mogę zapomnieć", ponadto jedyny kredyt
    jaki może być na 100% wartości występuje tylko w PLN i podała wstępną
    ratę stałą 1070zł...

    Czy ktoś brał ostatnio kredyt i wie czy jest to korzystna oferta czy
    szukać jeszcze czegoś innego ? Dodam, że mieszkam w dosyć małym
    mieście i nie każdy bank mam za rogiem...

    Z pozdrowieniami dla wszystkich czytających
    Paweł

  • 2. Data: 2009-04-15 20:15:24
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - w jakim banku ?
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

    Użytkownik "Pawelek" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    W miare bezbolesnie na 100% w CHF udzlelaly DnB Nord i Deutsche Bank, ale
    oba mialy dosc wysrubowane warunki progowe (np. ok. 8 000 zl netto przy
    gospodatstwie jednoosobowymn i 10 000 - 12000 netto przy wieloosobowym),
    poza tym DnB Nord nie udziela kredytu na nieruchomosci poza
    kilkudziesiecioma najwiekszymi miastami, nie wiem, czy Twoje miasto sie
    lapie. Dojcze ma niedenominowany, co moze miec znaczenie przy wyplatach w
    transzach. DnB Nord nie wspolpracuje z ekspanderami, notusami itp. stad brak
    ich oferty u tych posrednikow.

    To tyle, co mi przychodzi do glowy.
    Beniowa

  • 3. Data: 2009-04-16 07:21:30
    Od: Pawelek <e...@w...pl>

    On 15 Kwi, 22:15, "Beniowa" <p...@i...public> wrote:

    > W miare bezbolesnie na 100% w CHF udzlelaly DnB Nord i Deutsche Bank, ale

    Witam,

    Jeśli chodzi o Deutschebank to odpada ze względu na zbyt wygórowane
    wymagania co do zarobków. W przypadku DnB Nord nie byłem w stanie
    sprawdzić, ponieważ najbliższa placówka znajduje się 27km od Legnicy,
    w małym miasteczku ca.60tys mieszkańców :-)

    Pozdr
    Paweł

  • 4. Data: 2009-04-16 07:33:21
    Od: BK <b...@g...com>

    On 16 Kwi, 09:21, Pawelek <e...@w...pl> wrote:

> [...]
    > sprawdzić, ponieważ najbliższa placówka znajduje się 27km od Legnicy,
    > w małym miasteczku ca.60tys mieszkańców :-)

    Wal wklad wlasny i do Nordeii. Daja niezle warunki na CHF [2,3%
    marzy], jesli EURO to BOS ew. Polbank, jesli zlotowka to BGZ ew.
    Pocztowy.

  • 5. Data: 2009-04-16 07:47:25
    Od: Pawelek <e...@w...pl>

    On 16 Kwi, 09:33, BK <b...@g...com> wrote:

    > Wal wklad wlasny i do Nordeii. Daja niezle warunki na CHF [2,3%
    > marzy], jesli EURO to BOS ew. Polbank, jesli zlotowka to BGZ ew.
    > Pocztowy.

    Dziś jestem umówiony właśnie w BGZ :-)
    Szczerze banku pocztowego nie brałem pod uwagę...ale może warto
    spróbować...

    Dziękuje za ukierunkowanie
    Paweł

  • 6. Data: 2009-04-16 08:31:54
    Od: BK <b...@g...com>

    On Apr 16, 9:47 am, Pawelek <e...@w...pl> wrote:

    > Dziś jestem umówiony właśnie w BGZ :-)
    > Szczerze banku pocztowego nie brałem pod uwagę...ale może warto
    > spróbować...
    >
    > Dziękuje za ukierunkowanie
    > Paweł- Hide quoted text -

    BGZ jesli chodzi o zlotowke to naprawde niezly wybor. Wlasnie
    sprzedaje mieszkanie osobie, ktora bierze tam kredyt i bardzo sobie
    chwali.

  • 7. Data: 2009-04-17 07:44:04
    Od: Pawelek <e...@w...pl>

    On 16 Kwi, 10:31, BK <b...@g...com> wrote:
    > On Apr 16, 9:47 am, Pawelek <e...@w...pl> wrote:

    > BGZ jesli chodzi o zlotowke to naprawde niezly wybor. Wlasnie
    > sprzedaje mieszkanie osobie, ktora bierze tam kredyt i bardzo sobie
    > chwali.

    Rata stała wyniosła ok.980zł. Okres kredytowania 30lat, kwota
    160.000zł.
    Czy to korzystna wartość?

  • 8. Data: 2009-04-17 19:37:16
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Pawelek pisze:
    > Rata stała wyniosła ok.980zł. Okres kredytowania 30lat, kwota
    > 160.000zł.
    > Czy to korzystna wartość?
    w PLN czy walucie?

  • 9. Data: 2009-04-17 21:57:57