  • 1. Data: 2009-04-14 16:54:27
    Temat: "Ekstrakonto łączy"- Kredyt Bank
    Od: "mill" <m...@p...wp.pl>

    Pewien facet szukając pracy zostawił swoje CV w różnych miejscach, m.in. w
    Kredyt Banku.
    Pracę znalazł gdzie indziej - ale to nieistotne.
    Zadzwonili do Niego z KB i zaprosili na rozmowę.
    I tu najlepsze .....
    Na miejscu wręczyli Mu regulamin promocji "Ekstrakonto łączy" - ma znaleźć
    15 osób które ochoczo założą rachunki w w/w banku.
    Najpóźniej w ciągu 2 m-cy muszą zacząć zasilać swój rach.
    (wynagrodzenie,renta,emerytura itp.) miesięczną kwotą min. 500 zł .
    A wtedy .... być może .... zaproszą tego Pana ... na rozmowę w sprawie pracy

    Dla mnie - super

    Podr. mill

    A - od każej "złowionej" osoby dostanie 50 zł i każda z tych 15 też
    otrzyma 50 zł

  • 2. Data: 2009-04-14 17:47:15
    Temat: Re: "Ekstrakonto łączy"- Kredyt Bank
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    mill wrote:
> [...]
    > (wynagrodzenie,renta,emerytura itp.) miesięczną kwotą min. 500 zł .
    > A wtedy .... być może .... zaproszą tego Pana ... na rozmowę w sprawie pracy

    E, czy ja wiem... Testują czy się człowiek nadaje do pozyskiwania
    klientów i to wcale teki głupi test nie jest. Poza tym...

    > A - od każej "złowionej" osoby dostanie 50 zł i każda z tych 15 też
    > otrzyma 50 zł

    ...przecież mu nawet "płacą". :-)

    A tak w ogóle, to czy przypadkiem nie podpada pod "piramidę"? :-)

    --
    MiCHA