  • 1. Data: 2009-04-14 12:29:26
    Temat: niemiecki: postbank i Western Union
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    w banku niemieckim postbank jest opcja: Western Union
    direkt

    czy ktoś zna zasady tego wynalazku?
    opłaty itp, bo ja po niemiecku nic...

  • 2. Data: 2009-04-14 15:20:10
    Temat: Re: niemiecki: postbank i Western Union
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > czy ktoś zna zasady tego wynalazku?
    > opłaty itp, bo ja po niemiecku nic...

    Użyj googla Luke (tłumaczenie strony) i parę rzeczy się wyjaśni.

    pozd
    as

  • 3. Data: 2009-04-14 16:59:13
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użyj googla Luke (tłumaczenie strony) i parę rzeczy się wyjaśni.

    no można, ale głównie chodzi o opłaty za używanie
    po zalogowaniu do konta można to aktywować a poniżej pisze to:

    "Western Union direkt

    Sie wollen spontan Ihren Urlaub verlängern oder es bietet sich unterwegs
    eine unerwartete Kaufgelegenheit? Sie haben Ihre Brieftasche verloren oder
    das Portemonnaie wurde gestohlen? Ihre Familie in Ihrem Herkunftsland
    benötigt Geld oder soll von Ihnen mit einem bestimmten Betrag bedacht
    werden? Es gibt eine ganze Reihe von (Not-)Fällen, in denen man Bargeld von
    zu Hause braucht. Mit Western Union direkt können Sie innerhalb weniger
    Minuten weltweit Bargeld anweisen.

    Der Service steht derzeit nur für Einzelkonten und nicht für
    Gemeinschaftskonten zur Verfügung.

    Ihre Vorteile auf einen Blick

    Auszahlung bei 270.000 Zweigstellen unseres Partners Western Union in 200
    Ländern
    Auszahlung in bar nach wenigen Minuten in der jeweiligen Landeswährung,
    teilweise in US-Dollar
    Der Empfänger braucht kein Bankkonto
    Sichere Abwicklung durch Legitimationsprüfung des Empfängers

    Weitere Informationen finden Sie auf der Webseite von Western Union."

  • 4. Data: 2009-04-14 18:17:29
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Weitere Informationen finden Sie auf der Webseite von Western Union."

    Ostatni kontakt i to na dość niskim poziomie z niemieckim miałem pewnie z 20
    lat temu, ale imo 1 akapit odpowiada mniej więcej temu patrz zdania
    http://tinyurl.com/ckdtwb poniżej schematu. W drugim akapicie zastrzegają że
    usługa nie jest swiadczona dla kont wspólnych.
    W trzecim zaświadczają że wszystko odbędzie się w oka mgnieniu a czwartym że
    wypłaty możesz dokonac w 270000 placówkach partnerów WU w 200 krajach.
    Wypłaty można dokonać w gotówce po kilku minutach kazdorazowo w walucie
    narodowej lub w USD. Odbiorca nie potrzebuje konta bankowego. Odbiorca jest
    legitymowany . Dalsze informacje na stronach WU

    Opłaty 4% min 18 euro
    do 450 euro 18 euro
    600 euro 24 euro itd
    max kwota to 999,99 euro

    nawiasem mówiąc chyba mają na mysli przedziały

    pozd
    as

    PS Jeżeli zależy Ci na bardziej dokładnym tłumaczeniu to napisz na
    pl.hum.tlumaczenia ale uprzedzam mogą nie mieć humoru.

  • 5. Data: 2009-04-14 19:27:52
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > 600 euro 24 euro itd
    > max kwota to 999,99 euro
    >
    > nawiasem mówiąc chyba mają na mysli przedziały

    dzięki wielkie, nie wiedziałem że tak w google translatora można zapakować
    stronę

    trza dodać do mojego niezbędnika, zapraszam: http://panel.4.pl