  • 1. Data: 2003-09-24 10:46:54
    Temat: [Nordea Bank] Czy to normalne?
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Półtora miesiąca temu złożyłem w oddziale (mam potwierdzenie przyjęcia
    dyspozycji!!) wniosek o zamknięcie net-konta w Nordea (d. LGPetro). I co?
    Dalej mam dostęp do niego przez Internet...

    RJCz

  • 2. Data: 2003-09-24 11:00:57
    Temat: Re: [Nordea Bank] Czy to normalne?
    Od: "bartoldzik" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dyspozycji!!) wniosek o zamknięcie net-konta w Nordea (d. LGPetro). I co?
    > Dalej mam dostęp do niego przez Internet...

    Normalne. Jak nie zadzwonisz tam i nie pogonisz ich to o Tobie zapomną, Ja
    dzwoniłem i poprosiłem o sprawdzenie czy dotarło moje wypowiedzenie (gdzieś
    po 40 dniach od wysłania). Dowiedziałem się, że zostali tak zawaleni
    wypowiedzeniami, że nie radzą sobie z ich wprowadzaniem. Na moją prośbę ta
    pani obiecała, że osobiscie poprosi osobę kompetentną o wprowadzenie mojego
    wniosku do systemu i na drugi dzień już przestałem być ich klientem.
    Pozdrawiam - bartoldzik

  • 3. Data: 2003-09-24 13:41:51
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    > Normalne. Jak nie zadzwonisz tam i nie pogonisz ich to o Tobie zapomną

    He he - ja się zalogowałem i wysłałem im przypomnienie ich wewnętrzną poczta
    ;-)
    Zobaczymy po jakim czasie zareagują ;-)

    RJCz

  • 4. Data: 2003-09-24 18:57:43
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 24 Sep 2003 15:41:51 +0200, "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>
    wrote:

    >He he - ja się zalogowałem i wysłałem im przypomnienie ich wewnętrzną poczta
    >;-)
    >Zobaczymy po jakim czasie zareagują ;-)
    >
    >RJCz

    I jak tak zrobilem i na drugi dzien dostalem odpowiedz. Ze moj wniosek
    dotarl, ale zostal odrzucony, bo nie zgadza sie wzor podpisu. A ja nie
    pamietam jak sie podpisywalem a na swojej umowie nie mam podpisu :)))
    I dupa.

    PG

  • 5. Data: 2003-09-25 07:31:08
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > dotarl, ale zostal odrzucony, bo nie zgadza sie wzor podpisu. A ja nie
    > pamietam jak sie podpisywalem a na swojej umowie nie mam podpisu :)))

    Hehe :-) Znam ten problem. Kiedys podpisywalem sie troche inaczej niz
    obecnie ale nie pamietalem w ktorym banku juz "na nowo" a w ktorych
    "na staro". Dlatego wniosek o zamkniecie zlozylem bezposrednio w oddziale,
    napisalem dysponentce oba podpisy na kartece i poprosilem, zeby powiedziala
    mi, ktory z nich maja w systemie, zeby nie bylo problemow :-)

    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2003-09-25 07:34:09
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bku5k6$222$...@k...task.gda.pl,
    Wilczek <w...@a...net.pl>:

> [...]
    > oddziale, napisalem dysponentce oba podpisy na kartece i poprosilem,
    > zeby powiedziala mi, ktory z nich maja w systemie, zeby nie bylo

    Ja kiedys zmienilem radykalnie podpis, natomiast moj stary podpis umial
    wykonac tylko moj Tata, wiec on za mnie podpisywal w starym banku ;)

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-09-25 15:17:43
    Od: "Ziewarek" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bku5k6$222$...@k...task.gda.pl,

    A ja mam pytanie dlaczego tak wszyscy nagle likwiduja tam konto?
    Czy cos zlego sie dzieje po przejeciu lgpetro przez nordea?
    Bylem zagranica przez ostanie pol roku, ale jak przeczytalem korespondencje
    od nordea to nic szczegolnego nie zauwazylem - moze cos przegapilem?

  • 8. Data: 2003-09-25 15:25:06
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Ziewarek wrote:
    > Bylem zagranica przez ostanie pol roku, ale jak przeczytalem
    > korespondencje od nordea to nic szczegolnego nie zauwazylem - moze
    > cos przegapilem?

    Likwidujemy wszyscy byle konto LGNet ;)

  • 9. Data: 2003-09-25 21:31:38
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > A ja mam pytanie dlaczego tak wszyscy nagle likwiduja tam konto?
    > Czy cos zlego sie dzieje po przejeciu lgpetro przez nordea?

    Moim zdaniem bynajmniej! Nordea jako bank bardzo mi sie podoba
    i uwazam, ze ich konto to bardzo przyzwoity i atrakcyjny produkt
    w zupelnie sensownej cenie ale... jest mi niepotrzebny :-)

    LGNet mialem bo byl za darmo wiec dla testow go otworzylem i tak
    sobie lezal praktycznie nieaktywny przez 1,5 roku. Mialem tez
    konto w samej Nordei wlasnie zamkniete zalozone ok 4 miesiecy
    temu. Potrzebowalem go tylko do darmowej wyplaty gotowki
    w Skandynawii. I do tego celu przydala mi sie znakomicie. A ze
    nie wybieram sie tamze przez najblizsze kilka lat totez konto
    zamknalem - i tak mam jeszcze 8 a od dzisiaj 9 innych :->

    > Bylem zagranica przez ostanie pol roku, ale jak przeczytalem
    korespondencje
    > od nordea to nic szczegolnego nie zauwazylem - moze cos przegapilem?

    Jezeli ktos sie przywizal do 0 zl za wszystko jak bylo w LG totez
    fakt, ze w Nordea musi cos placic popycha do zamkniecia konta :-)

    -=Pozdrowionka=-
    Wilczek

  • 10. Data: 2003-09-25 21:46:07
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bkvmse$ni3$...@k...task.gda.pl,
    Wilczek <w...@a...net.pl>:

    > temu. Potrzebowalem go tylko do darmowej wyplaty gotowki
    > w Skandynawii. I do tego celu przydala mi sie znakomicie.

    A gdzie raport? ;P

    > zamknalem - i tak mam jeszcze 8 a od dzisiaj 9 innych :->

    Nie przesadzasz troszke? ;)

    --
    Robert