    From: "Wilczek" <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Nordea Bank] Czy to normalne?
    Date: Thu, 25 Sep 2003 23:31:38 +0200

    > A ja mam pytanie dlaczego tak wszyscy nagle likwiduja tam konto?
    > Czy cos zlego sie dzieje po przejeciu lgpetro przez nordea?

    Moim zdaniem bynajmniej! Nordea jako bank bardzo mi sie podoba
    i uwazam, ze ich konto to bardzo przyzwoity i atrakcyjny produkt
    w zupelnie sensownej cenie ale... jest mi niepotrzebny :-)

    LGNet mialem bo byl za darmo wiec dla testow go otworzylem i tak
    sobie lezal praktycznie nieaktywny przez 1,5 roku. Mialem tez
    konto w samej Nordei wlasnie zamkniete zalozone ok 4 miesiecy
    temu. Potrzebowalem go tylko do darmowej wyplaty gotowki
    w Skandynawii. I do tego celu przydala mi sie znakomicie. A ze
    nie wybieram sie tamze przez najblizsze kilka lat totez konto
    zamknalem - i tak mam jeszcze 8 a od dzisiaj 9 innych :->

    > Bylem zagranica przez ostanie pol roku, ale jak przeczytalem
    korespondencje
    > od nordea to nic szczegolnego nie zauwazylem - moze cos przegapilem?

    Jezeli ktos sie przywizal do 0 zl za wszystko jak bylo w LG totez
    fakt, ze w Nordea musi cos placic popycha do zamkniecia konta :-)

    -=Pozdrowionka=-
    Wilczek