  • 1. Data: 2011-10-11 09:47:15
    Temat: No to gdzie z oszczędnościami?
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    Gdzie teraz zakładać lokaty?
    No-bo do końca roku niby jednodniowe antybelki OK, ale od Nowego Roku
    może być na każdej takiej lokacie codziennie co najmniej złotówka w
    plecy. Czy mi się źle wydaje?
    Z kolei warto byłoby do końca roku wyeskploatować bezbelkowość.
    No i nie zapominając o dywersyfikacji, czyli niekoniecznie wszystko u
    Czarneckiego.

    Poproszę o podpowiedź.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 2. Data: 2011-10-11 09:56:16
    Temat: Re: No to gdzie z oszczędnościami?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "bzdreg" <b...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Z kolei warto byłoby do końca roku wyeskploatować bezbelkowość.
    > No i nie zapominając o dywersyfikacji, czyli niekoniecznie wszystko u

    Np. 100-dniowa w Aliorze. Można bezkarnie zrywać nie tracąc odsetek. Jedno mnie
    tylko ciekawi.Co to będzie jak wszyscy zaczną zrywać przy likwidacji
    bezbelkowości.

    wiatrak

  • 3. Data: 2011-10-11 10:43:22
    Od: g...@o...pl

    > Np. 100-dniowa w Aliorze. Można bezkarnie zrywać nie tracąc odsetek. Jedno mnie
    > tylko ciekawi.Co to będzie jak wszyscy zaczną zrywać przy likwidacji
    > bezbelkowości.

    Pewnie i tak nie będzie za bardzo dokąd uciekaaać. Musiałyby się pojawić jakieś
    superoferty ;) typu 6% netto.

  • 4. Data: 2011-10-11 11:22:17
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 11 Paź, 12:43, g...@o...pl wrote:

    > Pewnie i tak nie będzie za bardzo dokąd uciekaaać. Musiałyby się pojawić jakieś
    > superoferty ;) typu 6% netto.

    chyba, że ktoś ma x lokat na których codziennie ma 1 grosz
    odsetek..wtedy mógłby być podatek 100%.

  • 5. Data: 2011-10-11 13:34:31
    Od: PKL <P...@i...lublin.pl>

    Dnia 11.10.2011 wiatrak <w...@y...pl> napisał/a:

    > Np. 100-dniowa w Aliorze. Można bezkarnie zrywać nie tracąc odsetek. Jedno mnie
    > tylko ciekawi.Co to będzie jak wszyscy zaczną zrywać przy likwidacji
    > bezbelkowości.

    Alior przekalkuluje wtedy czy nie lepiej podnieść wtedy odsetki ;)

  • 6. Data: 2011-10-11 14:48:20
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 11-10-2011 o 11:47:15 bzdreg <b...@n...com> napisał(a):

    > Gdzie teraz zakładać lokaty?
    > No-bo do końca roku niby jednodniowe antybelki OK, ale od Nowego Roku
    > może być na każdej takiej lokacie codziennie co najmniej złotówka w
    > plecy. Czy mi się źle wydaje?

    może być może nie być. spytaj premiera.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 7. Data: 2011-10-12 17:54:56
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "PKL" <P...@i...lublin.pl> napisał w wiadomości grup
    l...
    > Dnia 11.10.2011 wiatrak <w...@y...pl> napisał/a:
    > Alior przekalkuluje wtedy czy nie lepiej podnieść wtedy odsetki ;)

    ta kalkulacja może np. sprowadzić sie do awarii systemu transakcyjnego na
    kilka dni, aż emocje opadną :)

  • 8. Data: 2011-10-12 23:41:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "bzdreg" j713bb$4e6$...@n...onet.pl

    > Gdzie teraz zakładać lokaty?

    FAQ pbb

    Q: Gdzie teraz zakładać lokaty?
    A: U mnie. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2011-10-13 06:43:57
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-10-11 13:22, Krzysiek wrote:
    > chyba, że ktoś ma x lokat na których codziennie ma 1 grosz
    > odsetek..wtedy mógłby być podatek 100%.

    No ale ZTCP propozycje obelkowania bis szły w tym kierunku, że ten 1
    grosz właśnie by Ci zabrali. Tka więc biznes IMHO raczej średni.

    Piotrek

  • 10. Data: 2011-10-14 17:26:59
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "bzdreg" <b...@n...com> wrote in message
> [...]
    > Z kolei warto byłoby do końca roku wyeskploatować bezbelkowość.
    > No i nie zapominając o dywersyfikacji, czyli niekoniecznie wszystko u

    do 14.10 lokata wolny wybor Ideabank, 5.9%, na 2-mies mamy pewnosc, ze nie
    wpadniemy w podatek, a oproc tylko lekko nizsze od najlepszych na rynku