  • 1. Data: 2011-10-10 16:18:53
    Temat: Czy karty z PayWave dzialaja w Zabce?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Czy karty z PayWave dzialaja w sieci Zabka przy platnosciach
    bezstykowych?

    Bardzo mocno wszedzie w Zabce jest widoczny Paypass, a loga PayWave
    nigdzie nie widac :/

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2011-10-10 19:50:09
    Temat: Re: Czy karty z PayWave dzialaja w Zabce?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-10-10 18:18, Rafal M wrote:
> [...]
    > bezstykowych?
    >
    > Bardzo mocno wszedzie w Zabce jest widoczny Paypass, a loga PayWave

    chyba wciaz na wylacznosc - na stronie Visy nie widac - ale jak bys nie
    mowil co masz i przylozyl, to penwie by poszlo ;)

    --
    Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
    Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

  • 3. Data: 2011-10-10 21:10:26
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > chyba wciaz na wylacznosc - na stronie Visy nie widac - ale jak bys nie
    > mowil co masz i przylozyl, to penwie by poszlo ;)

    Nie poszłoby. Nie po to MC swego czasu zmusił Żabkę do zakupu jego terminali
    aby ta obsługiwała bezstykowo jakieś visy. Stykowo jak najbardziej, paywave
    działa w Żabkach.

  • 4. Data: 2011-10-11 13:14:35
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-10 23:10, Marcepan pisze:

    > Nie poszłoby. Nie po to MC swego czasu zmusił Żabkę do zakupu jego
    > terminali aby ta obsługiwała bezstykowo jakieś visy. Stykowo jak
    > najbardziej, paywave działa w Żabkach.

    Mozesz wyjasnic to: "zmusilo do zakupu". IMHO jest to karalne... Moze
    ktos powinien w imieniu tej nieszczesnej Żabki zglosic sprawe do
    prokuratury...

    Pozdro

    Maseł

  • 5. Data: 2011-10-11 20:27:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maseł" f...@m...cs.put.poznan
    .pl

    > Mozesz wyjasnic to: "zmusilo do zakupu". IMHO jest to karalne...

    Od kiedy zmuszanie jest karalne? :) Konkurencja stale zmusza
    do obniżania cen i lepszego traktowania klientów...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2011-10-11 22:02:24
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    > "Maseł" f...@m...cs.put.poznan
    .pl

    > Od kiedy zmuszanie jest karalne? :) Konkurencja stale zmusza
    > do obniżania cen i lepszego traktowania klientów...

    Ale tu chodzi o zamuszenie do:
    - zakupu
    - utrzadzenia, ktore jest wadliwe (nie obsluguje PayWawe, o czym
    zmuszajacy wiedzial)

    I to wlasnie te 2 punkty wyczerpuja znamiona niekoniecznie przestepstwa,
    ale wykroczenia, ktore w nazwie ma "niekorzystne gospodarowanie" no i
    oczywiscie "zmuszanie" tez ma w nazwie :-)

    Pozdro

    Maseł

  • 7. Data: 2011-10-11 22:28:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maseł" 0...@m...cs.put.poznan
    .pl

> [...]

    > ale wykroczenia, ktore w nazwie ma "niekorzystne gospodarowanie" no i
    > oczywiscie "zmuszanie" tez ma w nazwie :-)

    Obniżanie cen nie zawsze jest korzystnym gospodarowaniem. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2011-10-11 23:06:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j72g6k$abi$...@i...gazeta.pl

    > Obniżanie cen nie zawsze jest korzystnym gospodarowaniem. ;)

    Bo klient widząc zbyt niską cenę potrafi powiedzieć: ,,Nie będę
    kupował tego taniego gówna!!! Dziś stać mnie przecież na droższe
    rzeczy!!!''. W tej sytuacji sklep potrafi podnieść :) cenę
    i dodać napis PROMOCJA!!!!, aby wymagający klienci rzucali
    się :) na przeceniony ;) towar...

    Carrefour widząc moje zaniedbanie :) podniósł cenę stacji pogody
    z 50 złotych do 70 a widząc moje niezadowolenie -- raz cenę tę
    podnosi a raz obniża... I ja muszę ;) sprawdzać tę cenę przy
    każdej wizycie...

    Ostatnia cena (jaką odnotowałem w pamięci) to 58 złotych, ale
    nie pamiętam, ile punktów... ;)

    Jeśli spadnie do 50 złotych -- zgodzę się na kupno 2 naraz,
    jeśli do 45 złotych -- na kupno 3 naraz...

    -=-

    Zimą mam zamiar bić Rydzykowych, obniżając im wilgotność względną
    powietrza w łazience do kilkunastu %. :) W tym czasie w łazience
    mogę zawiesić nie jedną, ale co najmniej 2 stacje pogody...

    Saprofity są po prostu bestiami trudnymi do ubicia!!!
    Ale będę zmuszał :) je do odwrotu!!! ;) [ja nie Kudrycka -- mnie grzyb nie
    przekupi!!!]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'