  • 1. Data: 2011-10-10 05:55:41
    Temat: GOL wymieka ? ;)
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Nowa propozycja "im wiecej tym lepiej" IMO dosc nedzna
    i malo ciekawa, nie dosc ze 6m-cy, mozliwe ze z belka,
    to zakres od 5,59 do 6,06 (dla kwot od ~85k )
    - przy okazji bat na skarbonkowcow ? :D

  • 2. Data: 2011-10-10 08:03:40
    Temat: Re: GOL wymieka ? ;)
    Od: "Konfabulator" <k...@W...gazeta.pl>

    Waldek <n...@n...net> napisał(a):

    > Nowa propozycja "im wiecej tym lepiej" IMO dosc nedzna
    > i malo ciekawa, nie dosc ze 6m-cy, mozliwe ze z belka,
    > to zakres od 5,59 do 6,06 (dla kwot od ~85k )
    > - przy okazji bat na skarbonkowcow ? :D

    A czemu nowa? Była już dwa razy i cały czas tez jest w Openie.

    I czemu bat na skarbonkowców? To jedna z niewielu ofert, gdzie można złożyć
    nielimitowaną ilość wniosków.

  • 3. Data: 2011-10-10 09:02:21
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Waldek <n...@n...net> napisał(a):
    >
    > A czemu nowa? Była już dwa razy i cały czas tez jest w Openie.

    A to sorki - nie zwrocilem uwagi wczesniej

    > I czemu bat na skarbonkowców? To jedna z niewielu ofert, gdzie można złożyć
    > nielimitowaną ilość wniosków.

    A bo skarbonkowcom przy stalym % lepiej sie kalkuluje zakladac jak najnizsze za
    to duzo ;)
    Tu przy minimalnej lokacie +1 zl, gorzej niz u konkurencji
    plus ryzyko oberwania belką - dla wszystkich ;)

  • 4. Data: 2011-10-10 09:52:18
    Od: "Konfabulator" <k...@W...gazeta.pl>

    Waldek <n...@n...net> napisał(a):

    > A bo skarbonkowcom przy stalym % lepiej sie kalkuluje zakladac jak najnizsze za
    > to duzo ;)
    > Tu przy minimalnej lokacie +1 zl, gorzej niz u konkurencji

    No to tu możesz założyć 81 lokat po 1054,05 i uzyskujesz efektywne
    oprocentowanie na poziomie 6,423%. Aż tak dużo jest tych lepszych ofert?

    > plus ryzyko oberwania belką - dla wszystkich ;)

    No i to jest właśnie problem tej oferty, PO wygrało, więc nie ma pytania czy
    Belkę zmienią w Vincenta, tylko kiedy, czy już od 1 stycznia 2012 czy
    wytrzymają do 1 stycznia 2013.

  • 5. Data: 2011-10-10 11:08:59
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    > No i to jest właśnie problem tej oferty, PO wygrało, więc nie ma pytania czy
    > Belkę zmienią w Vincenta, tylko kiedy, czy już od 1 stycznia 2012 czy
    > wytrzymają do 1 stycznia 2013.

    IMO nie wytrzymaja - kołderka coraz krótsza ;)

  • 6. Data: 2011-10-10 18:18:16
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Waldek <n...@n...net> wrote on 2011-10-10_13:08

    > IMO nie wytrzymaja - kołderka coraz krótsza ;)

    I z czego się cieszysz, ty...

    witrak()

  • 7. Data: 2011-10-10 18:44:12
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > I z czego się cieszysz, ty...

    Ze niby ja sie ciesze ? No ...faktycznie jest z czego
    a niby z moich marnych lokat to fiskus nie skubnie ? ;)
    Co do Vinceta skoro przycial ofe to jakos nie wierze
    zeby popuscil na belce - przy gownianym budzecie
    kazdy grosik jest i bedzie 2 razy macany ......

  • 8. Data: 2011-10-11 07:39:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 10 Oct 2011 20:44:12 +0200, Waldek napisał(a):

> [...]
    > ofe to jakos nie wierze zeby popuscil na belce - przy gownianym budzecie
    > kazdy grosik jest i bedzie 2 razy macany ......

    Co chcecie. Mieli przecież zlikwidować Belkę. Tylko zapomnieli wspomnieć,
    że chcą to zlikwidować tak, aby podatek swoim zasięgiem objął wszystkich
    a nie tylko niektórych. Ewidentna likwidacja nierówności społecznych he
    he ;)

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2011-10-11 22:24:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" j70rra$j4a$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > że chcą to zlikwidować tak, aby podatek swoim zasięgiem objął wszystkich
    > a nie tylko niektórych. Ewidentna likwidacja nierówności społecznych he

    Ponoć komuchy kiedyś likwidując asygnaty samochodowe, wprowadzali
    talony, które później likwidując, zastąpili je przydziałami czy
    inną nazwą...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'