eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZłodzieje w mBanku? w Euronecie ? › Re: No przesadziłem troszke
  • Reply-To: "K. K." <o...@p...onet.pl>
    From: "K. K." <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <2...@u...de> <3...@n...onet.pl>
    <2...@u...de>
    Subject: Re: No przesadziłem troszke
    Date: Mon, 20 Sep 2004 10:46:03 +0200
    Lines: 30
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    NNTP-Posting-Host: 83.28.244.84
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1095670042 83.28.244.84 (20 Sep 2004 10:47:22 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: elkom.data
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.ipartners.pl!news.home.net.pl!n
    ot-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:316474
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "MP" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:2r7ho9F167fheU1@uni-berlin.de...
    > S.T. wrote:
    >>>Witam
    >>>Wypłacałem pieniądze z bankomatu w Gdańsku, na ulicy Długiej koło kina.
    >>>Zaaferowany brakiem jednej z kart dłużej grzebałem w portfelu i bankomat
    >>>schował wysunięte 200zł
    >>
    >> bez komentarza
    > Zdarza się, mi pierwszy raz. Byłem zbyt zaaferowany brakiem karty przy
    > ktorej 200 zł to pikuś.
    >>
    >>>Dzwonię na mlinię...
    >>
    >> Ale to już skomentuję,
    >> telefon do mLinii oczywiście wziąłeś z nalepki na bankomacie?
    >> I uważasz że zgłoszenie reklamacji w banku zamiast bezpośrednio
    >> u właściciela bankomatu to najelpszy z możliwych pomysłów,
    >> gwarantujący najkrótszy czas załatwienia reklamacji?
    >
    > Faktycznie, o tym nie pomyślałem. Zadzwoniłem do Euronetu gdzie przyjeli
    > bez słowa moją reklamację. Czas rozpatrywania - 14 dni !! To po co
    > mBankowi az 90 ?

    Odpowiedż jest prosta, bo te 90 dni wynika z ustawy o EIP. Tyle czasu
    ustawodawca dał Euronetowi na rozpatrzenie reklamacji, i do jego upłynięcia
    mBank może jedynie grzecznie czekać. 14 dni to deklaracja dobrej woli
    Euronetu, ale i tak podstawą do reklamacji na nedotrzymanie terminu wciąż
    pozostaje 90 dni.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1