  • Data: 2017-04-12 14:02:45
    Temat: Re: No i po gotówce...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ockv9p$cma$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-04-12 o 12:19, J.F. pisze:

    >To, że się nie zastanawiasz nad tematem, to już mnie nie dziwi.
    >To, że muszę "wyczytywać" bzdury na poziomie ucznia szkoły
    >podstawowej "że nieprawdą jest, że proszą o wniosek, bo nawet jak
    >proszą, i nawet jak podpiszę, to nie jest to żaden wniosek, tylko
    >stan domyślny" - to już jest przerażające, że osoba, która aż tak nie
    >rozumie tematu, się wypowiada.

    W wielu firmach jednak placa wszystkim przelewem na konto, i jakby tak
    pracownik sie uparl otrzymywac gotowka ... no ciekaw jestem - ksiegowa
    by zniosla, czy np zwolniliby na okresie probnym, bo to jakis
    podejrzany typ, nie pasujacy do zespolu :-)

    >Ha ha ha.
    >Ha ha.
    >Ha.
    >Nie.
    >To nie jest śmieszne.
    >Nie dyskutujemy o tytule pisma, tylko o tym, czy na konto przelewa
    >się bez zgody, czy za zgodą pracownika.

    Poprzednik napisal "na wniosek".
    Jesli ja zadnego wniosku nie skladalem, to jakim prawem mi przelewaja,
    zamiast wyplacic do reki ?

    "za zgoda" zas ... musialbym umowe odszukac, tam moglo byc
    "wynagrodzenie bedzie przelewane na konto do ... dnia miesiaca".

    No to wyrazilem zgode, i mialem mozliwosc odmowic podpisania takiej
    umowy, gdyby mi nie odpowiadala :-)

    J.