  • Data: 2017-04-12 16:14:44
    Temat: Re: No i po gotówce...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ocl57e$iib$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-04-12 o 14:02, J.F. pisze:

    >Na pewno nie płacą bez podkładki (wynikającej z prośby pracownika lub
    >regulaminu pracy).

    >Obecnie za zgodą.

    Ja tam widze, ze juz zluzowales do regulaminu pracy :-)

    >Podpisywałeś, tylko tego nie ogarniasz. Choćby skąd by mieli mieć
    >twój nr konta?

    Wyslalem e-mailem z trescia "moj nr konta" :-)

    >No to czego dyskutujesz, skoro nawet swojej sprawy nie znasz.

    Bo chcialem wyrazic zdanie, ze w wielu firmach to jest "by default" a
    nie "na wniosek".

    Wniosek to trzeba bedzie w nich skladac, aby gotowke do reki dostac
    :-)

    Choc od strony formalnej mozesz miec racje - kadrowa/ksiegowa wniosek
    na samym poczatku do podpisu podsunie, a potem bedzie bardzo psioczyc,
    gdy sprobujesz go wycofac :-)

    J.