  • Data: 2017-04-12 12:19:11
    Temat: Re: No i po gotówce...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ocksgn$9t9$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-04-12 o 11:35, J.F. pisze:
    >> Owszem, moze i tam na poczatku
    >Twoja ignorancja mnie poraża.

    Liwiuszu - oni chca mi placic na konto, a ja chce miec placone na
    konto.
    To po co mamy sie zastanawiac dalej nad tematem ?
    No i rodzi sie ignorancja :-)

    Ostatnio to chyba e-mailem podalem konto, bo to przeciez najwygodniej
    dla wszystkich.
    I czy napisalem, ze to byl "wniosek" ... raczej nie, :-)

    Za to pamietam, jak gdzies w latach 90-tych uczelnia zapragnela
    przelewac pracownikom na konta. A powodem byl niemal na pewno koszt
    obslugi kasowej :-)

    I sie zrobil problem, bo uczelnia placila tyle, ze w wielu bankach
    wymagano wiekszego wplywu miesiecznego do otwarcia konta.
    Wiec urzadzili specjalne spotkanie, zaprosili kilka bankow, zeby
    przekonaly/zachecily klientow.

    No i jak tu pogodzic prawa pracownika z checiami firmy ? :-)

    P.S. W USA sie zrobil maly problem, bo firmy zaczely placic kartami
    prepaid. Ale tam szybko odnaleziono stosowne przepisy.

    J.