  • 1. Data: 2009-05-26 10:27:57
    Temat: No i po dolarze
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    http://www.globtrex.com/Wiadomosci/show/15654-+Peter
    +Schiff+Natychmiast+pozbadzcie+sie+amerykanskich+akc
    ji+obligacji+i+dolara

    BTW - czy to ten gość, który "przepowiedział" kryzys finansowy już 3 lata
    temu, ale wszyscy go zakrzyczeli i obśmiali?

  • 2. Data: 2009-05-26 10:30:19
    Temat: Re: No i po dolarze
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > BTW - czy to ten gość, który "przepowiedział" kryzys finansowy już 3 lata
    > temu, ale wszyscy go zakrzyczeli i obśmiali?

    Dopiero teraz to zobaczyłeś?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2009-05-26 10:30:34
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Baloo" <b...@o...eu> wrote in message news:gvgg7l$st$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > BTW - czy to ten gość, który "przepowiedział" kryzys finansowy już 3 lata
    > temu, ale wszyscy go zakrzyczeli i obśmiali?

    wczoraj tez go obśmiali, za bardzo chłopak wyprzedza :). Strasznie
    niecierpliwy jest.
    george

  • 4. Data: 2009-05-26 11:02:31
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał

    > Dopiero teraz to zobaczyłeś?

    Nie, od jakiegoś czasu dziwi mnie to sztuczne pompowanie dolara i nawet tu
    o tym pisałem.
    Ale teraz potwierdził to ktoś, kto zna się na tym o wiele lepiej, niż ja.

  • 5. Data: 2009-05-26 11:03:49
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > wczoraj tez go obśmiali, za bardzo chłopak wyprzedza :). Strasznie
    > niecierpliwy jest.

    Jakoś dziwnie to jemu bardziej ufam, niż takiemu Bernankowi ;-)

  • 6. Data: 2009-05-26 11:14:07
    Od: k...@o...pl

    On 26 Maj, 13:03, "Baloo" <b...@o...eu> wrote:

    > Jakoś dziwnie to jemu bardziej ufam, niż takiemu Bernankowi ;-)
    Ciekawe jest, że wieszcze kłopoty na amerykańskim rynku akcji
    natomiast przewiduje wzrosty na rynkach wschodzących. Byłaby to dosyć
    zaskakująca dysproporcja, jak na razie to standy jakby "dyktowały"
    trendy na świecie.

  • 7. Data: 2009-05-26 11:23:01
    Od: "george" <g...@v...pl>

    <k...@o...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]

    natomiast przewiduje wzrosty na rynkach wschodzących. Byłaby to dosyć
    zaskakująca dysproporcja, jak na razie to standy jakby "dyktowały"

    W tym wywiadzie poruszyl dwie, moim zdaniem słabe, sprawy.
    1. Ten jego "Decoupling" raczej nie nastąpi bo niby jaki rynek miałby
    zastąpić amerykańskiego konsumenta ?
    2. Stwierdził że świat nie potrzebuje amerykańskiego konsumenta.

    Niestety, światu potrzebna jest amerykańska konsumpcja, tyle że już nie na
    kredyt :).

    george

  • 8. Data: 2009-05-26 11:41:43
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    Baloo wrote:

    > "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Jakoś dziwnie to jemu bardziej ufam, niż takiemu Bernankowi ;-)

    Ja jakoś obu nie ufam. Ale Piotruś cytuje dużo ciekawsze dane. A Benek
    to tylko jakoś tak usmiecha sie jak nie przymierzając Tusk

  • 9. Data: 2009-05-26 11:49:15
    Od: " ab" <a...@N...gazeta.pl>

    Juz o tym pisalem. KAZDY wie ze dolar upadnie i ze zloto osiagnie mega maxy
    (korelacja ujemna).

    W takim razie KAZDY zakupi zloto i osiagnie mega zyski.

    I bedzie sie zylo lepiej, wszystkim. A swistak siedzi i zawija.

  • 10. Data: 2009-05-26 12:47:08
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    ab wrote:

> [...]
    >
    > W takim razie KAZDY zakupi zloto i osiagnie mega zyski.
    >
    > I bedzie sie zylo lepiej, wszystkim. A swistak siedzi i zawija.

    zainteresowales mnie i sprawdzilem ;)
    http://stooq.pl/q/?s=xauusd&c=10d&t=l&a=lg&b=0

    Wyglada raczej na to, ze bedzie spadek.
    Natomiast dolar sie oslabia dosc mocno. Nadal zaufanie jest ogromne,
    ale sie oslabia. Ale skoro w ciagu 1/2 roku go oslabili to moze i go
    wzmocnia w ciagu 2 lat. Kto wie. Na razie jest nerwowo. Ja czekam i
    patrzę. Wyszedłem z giełdy. Odkupie jesli sadnie ponizej ostatniego
    dołka. Za duże nerwy.