  • 11. Data: 2009-05-26 13:35:30
    Temat: Re: No i po dolarze
    Od: PO mylencom <i...@i...invalid>

    On Tue, 26 May 2009 13:23:01 +0200, george wrote:

    > <k...@o...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]

    Tylko ze to Bernake drukuje (lub nie) a nie ten swirus ale oczywiscie decyzja nalezy
    do ciebie
    Mam nadzieje ze co chwila podsrywajacym swirem ktos sie w koncu zainteresuje.
    Tak samo palantem Rogers i jego kretynizmy o hossie na surowcach.
    Ciekawe czy i w jakim stopniu ich zasluga sa zeszloroczne megatransfery dolarow z
    amerykanskich bankow na ogromna skale.

    > Ciekawe jest, ?e wieszcze k?opoty na amerykanskim rynku akcji natomiast
    > przewiduje wzrosty na rynkach wschodz?cych. By?aby to dosyae zaskakuj?ca
    > dysproporcja, jak na razie to standy jakby "dyktowa?y" trendy na
    > ?wiecie.

    bo to kretyn

    > W tym wywiadzie poruszyl dwie, moim zdaniem s?abe, sprawy. 1. Ten jego
    > "Decoupling" raczej nie nast?pi bo niby jaki rynek mia?by zast?piae
    > amerykanskiego konsumenta ? 2. Stwierdzi? ?e ?wiat nie potrzebuje
    > amerykanskiego konsumenta.

    nie ma czegos takiego jak decoupling ot teoryjka dla PDK

    > Niestety, ?wiatu potrzebna jest amerykanska konsumpcja, tyle ?e ju? nie
    > na kredyt :).

    dolar jest waluta inwestycyjna jesli upadanie dolar upadnie euro i zlotowka jako
    waluty oparte na dolarze.
    albo np. te wszystkkie kredyty hipoteczne w walutach obcych, jesli dolar jest
    makulatura to jeszcze gorsza makulatura sa zlotowki na ktore zostal wymieniony dolar.

  • 12. Data: 2009-05-26 13:39:54
    Od: PO mylencom <i...@i...invalid>

    On Tue, 26 May 2009 13:41:43 +0200, Jeremiasz Kafelski wrote:

    > to tylko jakoś tak usmiecha sie jak nie przymierzając Tusk

    POmylasz sie bo ten grymas na gebie nieudacznika to NIE usmiech ale syndrom tzw.
    krzywego ryja, skoku na kase, odksztalcone miedzymordzie po 2 latach przy korycie.
    U Palikota jakby lepiej widoczny ...

  • 13. Data: 2009-05-26 17:31:30
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    george wrote:

    > W tym wywiadzie poruszyl dwie, moim zdaniem słabe, sprawy. 1. Ten
    > jego "Decoupling" raczej nie nastąpi bo niby jaki rynek miałby
    > zastąpić amerykańskiego konsumenta ? 2. Stwierdził że świat nie
    > potrzebuje amerykańskiego konsumenta.
    >
    > Niestety, światu potrzebna jest amerykańska konsumpcja, tyle że już
    > nie na kredyt :).

    Amerykanskich konsumentow zastapi, wypasiona na amerykanskich
    zleceniach, armia chinskich i indyjskich konsumentow.

    Wieslaw

  • 14. Data: 2009-05-26 17:35:33
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Wwieslaw" <u...@o...pl> wrote in message

    > Amerykanskich konsumentow zastapi, wypasiona na amerykanskich zleceniach,
    > armia chinskich i indyjskich konsumentow.

    hmmm .. fajnie by było, ale nie to nie stanie sie tak prędko.
    george

  • 15. Data: 2009-05-26 20:41:43
    Od: PO mylencom <i...@i...invalid>

    On Tue, 26 May 2009 19:31:30 +0200, Wwieslaw wrote:

    > Amerykanskich konsumentow zastapi, wypasiona na amerykanskich
    > zleceniach, armia chinskich i indyjskich konsumentow.
    >

    > Wieslaw

    powinnienes podpisywac sie Wieslaw Smieszny ... albo kominiarz

  • 16. Data: 2009-05-27 06:24:58
    Od: "pablo" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Jeremiasz Kafelski" <j...@j...pl> napisał w
    wiadomości news:gvgou5$s68$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > zainteresowales mnie i sprawdzilem ;)
    > http://stooq.pl/q/?s=xauusd&c=10d&t=l&a=lg&b=0
    >
    > Wyglada raczej na to, ze bedzie spadek.

    Jaki spadek? Sprawdź co wyrysowało od marca 2008 r.
    Po mojemu to odwrócona formacja głowy i ramion. A co mówi teoria na temat ?
    Imo złote czasy dla goldbugów.
    pozdrawiam
    pablo

  • 17. Data: 2009-05-27 06:50:50
    Od: "pablo" <m...@v...pl>

    Potwierdzeniem jest wykres w CHF bo nastąpiło wyraźne przełamanie trendu
    spadkowego.

    pozdrawiam

  • 18. Data: 2009-05-27 07:36:17
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    pablo wrote:

    > Potwierdzeniem jest wykres w CHF bo nastąpiło wyraźne przełamanie
    trendu
    > spadkowego.

    znów nie rozumiem chodzi Ci o to?
    http://stooq.pl/q/?s=chfpln&c=3m&t=l&a=lg&b=0
    czy o chf usd?
    http://stooq.pl/q/?s=chfusd&c=1y&t=l&a=lg&b=0
    Tez nie ma przełamania. Nie bardzo rozumiem co widzisz na wykresach?

    Dla mnie mamy umocnienie złotówki i raczej spadek lub słabośc byków. To
    samo dotyczy CHF (zresztą to jedna waluta, patrzeć trzeba szeroko)

  • 19. Data: 2009-05-27 12:39:29
    Od: "pablo" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Jeremiasz Kafelski" <j...@j...pl> napisał w
    wiadomości news:gvir39$ou5$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    >
    > Dla mnie mamy umocnienie złotówki i raczej spadek lub słabośc byków. To
    > samo dotyczy CHF (zresztą to jedna waluta, patrzeć trzeba szeroko)

    Nie o to. Odniosłem się do linka z twojego poprzedniego posta, który dotyczy
    złota. W moich dwóch postach pisałem o złocie w $ i CHF

    pozdrawiam