  • 1. Data: 2009-05-26 10:16:19
    Temat: BM Alior Bank - system maklerski niedostępny
    Od: " finder24" <f...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Właśnie zauważyłem, że system maklerski BM Alior Banku jest niedostępny. Ktoś
    wie od której godziny mają tam awarię?

    finder24

  • 2. Data: 2009-05-26 10:24:07
    Temat: Re: BM Alior Bank - system maklerski niedostępny
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    finder24 pisze:
    > Witam,
    >
    > Właśnie zauważyłem, że system maklerski BM Alior Banku jest niedostępny. Ktoś
    > wie od której godziny mają tam awarię?
    >
    > finder24

    i jak tu shorcić...

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 3. Data: 2009-05-28 12:31:42
    Od: AldikWr <b...@g...com>

    On May 26, 12:16 pm, " finder24" <f...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Właśnie zauważyłem, że system maklerski BM Alior Banku jest niedostępny. Ktoś
> [...]

    Alior, lepszego banku nie znazałeś ;d

  • 4. Data: 2009-05-28 16:03:59
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    AldikWr pisze:

    > Alior, lepszego banku nie znazałeś ;d

    Nie przesadzajmy, oprócz niego mam jeszcze 2, któryś działa zawsze :D

    --
    Blog: http://blog.stalica.info