  • 31. Data: 2013-03-28 00:59:56
    Temat: Re: No i dupa blada - od moneyback i cashback trzeba się opodatkować!!!! Jest oficjalna odpowiedź Ministra Finansów
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sneer" kirmqn$1dv$...@n...news.atman.pl

    > A mógłbyś zacytować ze 3?

    Jednym jest kwota. To zbyt mało, aby opodatkować.

    A innych argumentów już nie pamiętam, ale były
    one mocniejsze niż ów próg.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2013-03-28 12:52:38
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
    > "Sneer" kirmqn$1dv$...@n...news.atman.pl

    > Jednym jest kwota. To zbyt mało, aby opodatkować.
    >
    > A innych argumentów już nie pamiętam, ale były
    > one mocniejsze niż ów próg.

    Hmmm... nie każdy ma w piwnicy pochowane granaty, więc podatek
    będzie musiał uiścić.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 33. Data: 2013-03-29 20:07:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." kj1av3$98q$...@n...news.atman.pl

    > Hmmm... nie każdy ma w piwnicy pochowane granaty, więc podatek będzie musiał
    uiścić.

    A co ma granat do podatku?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 34. Data: 2013-03-30 00:43:33
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
    > "Zbynek Ltd." kj1av3$98q$...@n...news.atman.pl

    > A co ma granat do podatku?

    Nie wiem. Wiem za to, że ma dużo do argumentów :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 35. Data: 2013-03-31 01:19:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." kj5907$vo0$...@n...news.atman.pl

    > Nie wiem. Wiem za to, że ma dużo do argumentów :-)

    Matka miała argumenty inne niż granaty.
    Po świętach problem poruszę ponownie.

    Ostatecznie marszałek Ewa Kopacz jakoś musi odnaleźć
    te 40 tysięcy plnów, które sobie wzięła jako nagrodę
    za ciężką i wytężoną pracę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2013-04-02 00:26:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kj7vq0$orb$...@n...news.atman.pl

    > "Zbynek Ltd." kj5907$vo0$...@n...news.atman.pl

    > Matka miała argumenty inne niż granaty.
    > Po świętach problem poruszę ponownie.

    -- banki nie wystawiły PITów
    -- są to zbyt małe kwoty, aby dały podatek w ogóle
    (są koszty (ryczałtowe jak pojmuję) uzyskania
    i są kwoty (na tyle małe i jednorazowo, i rocznie
    od jednego banku, że są) zwolnione od podatku)
    -- ja w ogóle mało zarabiam i u mnie raczej nie
    ma mowy o podatku

    Więcej napiszę, gdy będę wiedział więcej, ale matka licząc
    na oko stwierdziła, że nie ma mowy o podatku, gdy największy
    zysk (dany przez Mille) wynosi chyba 450 pln w ciągu roku
    a największy jednorazowy (BPH) wynosi chyba 300 pln, zaś
    suma tych wpłat to raptem około 1600 pln w ciągu roku.

    Niby ja obłowiłem się mocniej, ale formalnie to tylko
    około 1600 pln, gdyż reszta formalnie przypadła innym
    osobom. Natomiast ci, którzy obłowili się na SyneCku,
    biorąc ponad tałzena miesięcznie, zapewne będą musieli
    zapłacić podatek.

    BPH 300
    RajfiB 200
    SyneCek 100 + keszbeki
    Meritum 100 + 30
    Mille 50 miesięcznie
    BGZ 50 miesięcznie

    Więcej banków nie pamiętam, za wszystkie opuszczone okazje
    serdecznie żałuję, obiecuję poprawę i proszę o kolejne porcje
    orzechów i wiśni. BTW -- wczoraj zadławiłem się orzechem -- ktoś
    mi życzył udławienia/zadławienia? Orzech o zgrozo wywołał u mnie
    reakcję alergiczną i w kilka chwil nie mogłem niemal wcale oddychać,
    co skwitowałem masą prób wyrzucenia kawałka orzecha wraz z ogromną
    masą wydzieliny/śluzu przy pomocy smutnego kaszlu i łyknięciem
    podwójnej (zazwyczaj lubię przesadzanie) dawki Ventolinu, którego
    zbawienny efekt odczułem w ciągu zaledwie dwóch minut... Nadmierna
    ilość Ventolinu dała uboczny efekt spodziewany -- drżenie rąk jak
    u chorego na chorobę Parkinsona. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'