  • 21. Data: 2013-03-22 21:27:32
    Temat: Re: No i dupa blada - od moneyback i cashback trzeba Jest oficjalna się opodatkować!!!!odpowiedź Ministra Finansów
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Konfabulator <k...@1...pl> writes:

    > Nie ma żadnego progu, ani uzależnienia od banku, więc skąd taka
    > teoria?

    A te 760 PLN? Choć tu chyba raczej synek zapłaci, a Tobie tylko pita
    wystawi.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 22. Data: 2013-03-22 21:35:40
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 22 Mar, 21:27, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > A te 760 PLN? Cho tu chyba raczej synek zap aci, a Tobie tylko pita
    > wystawi.

    Jeżeli jest 760 to jest sprzedaż premiowa i nie ma PIT w ogóle , jeśli
    nie ma 760 to wszystko podlega PIT. Czy Sync wystawi PIT czy nie to
    według ten interpelacji jest PIT i tyle.

    Ale to jest tak naciągane, że tylko czekam na wezwanie z US. Osobiście
    zaświadczę kserem z wyroku, że to pierdolenie MF nie ma żadnego
    uzasadnienia.

  • 23. Data: 2013-03-24 07:54:32
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 22 Mar 2013 21:05:31 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Mam wrażenie, że płacić tutaj będą tylko Ci którzy obłowili się na
    > syncu.

    Ci (i tylko tutaj duża litera uzasadniona, bo to początek zdania) to raczej
    płacili (znaczy, bank za nich płacił) w momencie wypłaty.

    AK

  • 24. Data: 2013-03-24 08:24:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> writes:

    > Ci (i tylko tutaj duża litera uzasadniona, bo to początek zdania) to raczej
    > płacili (znaczy, bank za nich płacił) w momencie wypłaty.

    2 * masz rację ;) (Chyba, że wdamy się w filozoficzną dyskusję kto
    właściwie płaci podatki.)
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/
    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 25. Data: 2013-03-24 14:38:00
    Temat: Re: No i dupa blada - od moneyback i cashback trzeba się opodatkować!!!! Jest oficjalna odpowiedź Ministra Finansów
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Tradycyjnie prypominam, że nikomu (także i mnie) nie wolno
    czytać tego, co umieściłem wewnatrz kwadratowych nawiasów.

    <m...@g...com> b...@g...co

    Keszbeki są stosowane od wielu lat, choć dopiero rok pański
    2012 przyniósł wiernym niebywałą obfitość tych łask. W związku
    z powyższym zwracam się z pytaniem, czy i w ubiegłych [ciekawe,
    dokąd ubiegały] latach płacili szanowni Państwo podobne podatki?

    IMO prekursorem wisienek jest Inteligo -- dostałem od tego banku
    prenumeratę [chujowa uczelnia, na wniosek równie chujowego
    metropolity Ozorowskiego, nie dała mi dostępu nawet do swoich
    czytelni -- tak niosła kaganek oświaty w zamian za płacone
    polskiemu państwu podatki] jakiegoś czasopisma komputerowego,
    co w tamtych latach (około roku pańskiego 2002) miało swój sens,
    Później Inteligo dawał 50 wiśni lub nawet 100 (nie pamiętam po
    tylu latach) ale tylko tym, którzy kont tam swoich nie mieli.

    Keszbeki dawał pięć czy sześć lat temu BZ WBK -- 50 wiśni za
    otworzenie konta oszczędnego i wlanie nań 5 kpln (najlepiej
    z ich kredytówki) i 50 wiśni za otworzenie konta karty
    kredytowej -- właśnie tej, z której można było wlać na
    konto oszczędne -- tak oto bank nie ograniczył swej dobroci
    tylko do kręgu ludzi bogatych czy majętnych, ale dał
    szanse każdej chętnej osobie.

    Także ING Śląski dał za coś 50 wiśni -- a ja nie jestem
    usługobiorcą ING Śląskiego co najmniej od pięciu lat.

    -=-

    Więc jak -- wiśniobiorcy? Płaciliście wtedy podatki?
    To raz a zero -- czy od tak drobnych nagród należy
    płacić podatki? A jeśli należy -- czy w związku
    z nagrodami wypłaconymi sobie przez marszałków
    sejmu, czy może w związku z dotacjami greckimi,
    czy tak po prostu?...

    Swoją drogą -- co za hańba!! Kościół nakazał gnębienie mnie,
    a banki dały wiśnie i orzechy... Tym samym Bóg pokazał, że
    nie ma potrzeby budowania kosztownych pośredników Jego
    miłosierdzia, i że potrafi On dawać każdemu bezpośrednio,
    bez upokarzania, bez dzielenia ludzi na świętych (choćby
    i skrajnie głupich) oraz na dzieciobójców, aborcjonistów
    i nieczcicieli rodziców, którym trzeba połamać kręgosłupy...

    -=-

    A jeśli nie zapłaciliście podatków za wiśnie pobierane
    w latach minionych, czy nie boicie się zemsty Fiskusa?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2013-03-25 00:52:58
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > A jeśli nie zapłaciliście podatków za wiśnie pobierane
    > w latach minionych, czy nie boicie się zemsty Fiskusa?

    Nooo ...boimy się,
    ale w tym wypadku zwykle chciwość wygrywa ze strachem ;)

  • 27. Data: 2013-03-25 16:40:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" kio3ko$alp$...@n...news.atman.pl

    > Nooo ...boimy się,
    > ale w tym wypadku zwykle chciwość wygrywa ze strachem ;)

    Moja matka twierdzi, że my nie musimy płacić podatku
    od tych wiśni -- a jest doradcą podatkowym i na
    poparcie swego tłumaczenia ma wiele argumentów.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2013-03-25 17:16:11
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-03-25 16:40, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Moja matka twierdzi, że my nie musimy płacić podatku
    > od tych wiśni -- a jest doradcą podatkowym i na
    > poparcie swego tłumaczenia ma wiele argumentów.

    Wy czyli kto? I jeśli nie Wy, to kto musi płacić?

    --
    TrzyLinie

  • 29. Data: 2013-03-25 17:29:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TrzyLinie" kipt4f$h6$...@d...me

    > Wy czyli kto?

    My, czyli wiśniobiorcy.

    > I jeśli nie Wy, to kto musi płacić?

    To nie interesowało mnie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2013-03-26 09:38:46
    Od: Sneer <s...@n...mail>

    > "Waldek" kio3ko$alp$...@n...news.atman.pl

    > Moja matka twierdzi, że my nie musimy płacić podatku
    > od tych wiśni -- a jest doradcą podatkowym i na
    > poparcie swego tłumaczenia ma wiele argumentów.

    A mógłbyś zacytować ze 3?