eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNo i dupa blada - od moneyback i cashback trzeba się opodatkować!!!! Jest oficjalna odpowiedź Ministra Finansów › Re: No i dupa blada - od moneyback i cashback trzeba się opodatkować!!!! Jest oficjalna odpowiedź Ministra Finansów
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: No i dupa blada - od moneyback i cashback trzeba się opodatkować!!!!
    Jest oficjalna odpowiedź Ministra Finansów
    Date: Tue, 2 Apr 2013 00:26:42 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kj7vq0$orb$...@n...news.atman.pl

    > "Zbynek Ltd." kj5907$vo0$...@n...news.atman.pl

    > Matka miała argumenty inne niż granaty.
    > Po świętach problem poruszę ponownie.

    -- banki nie wystawiły PITów
    -- są to zbyt małe kwoty, aby dały podatek w ogóle
    (są koszty (ryczałtowe jak pojmuję) uzyskania
    i są kwoty (na tyle małe i jednorazowo, i rocznie
    od jednego banku, że są) zwolnione od podatku)
    -- ja w ogóle mało zarabiam i u mnie raczej nie
    ma mowy o podatku

    Więcej napiszę, gdy będę wiedział więcej, ale matka licząc
    na oko stwierdziła, że nie ma mowy o podatku, gdy największy
    zysk (dany przez Mille) wynosi chyba 450 pln w ciągu roku
    a największy jednorazowy (BPH) wynosi chyba 300 pln, zaś
    suma tych wpłat to raptem około 1600 pln w ciągu roku.

    Niby ja obłowiłem się mocniej, ale formalnie to tylko
    około 1600 pln, gdyż reszta formalnie przypadła innym
    osobom. Natomiast ci, którzy obłowili się na SyneCku,
    biorąc ponad tałzena miesięcznie, zapewne będą musieli
    zapłacić podatek.

    BPH 300
    RajfiB 200
    SyneCek 100 + keszbeki
    Meritum 100 + 30
    Mille 50 miesięcznie
    BGZ 50 miesięcznie

    Więcej banków nie pamiętam, za wszystkie opuszczone okazje
    serdecznie żałuję, obiecuję poprawę i proszę o kolejne porcje
    orzechów i wiśni. BTW -- wczoraj zadławiłem się orzechem -- ktoś
    mi życzył udławienia/zadławienia? Orzech o zgrozo wywołał u mnie
    reakcję alergiczną i w kilka chwil nie mogłem niemal wcale oddychać,
    co skwitowałem masą prób wyrzucenia kawałka orzecha wraz z ogromną
    masą wydzieliny/śluzu przy pomocy smutnego kaszlu i łyknięciem
    podwójnej (zazwyczaj lubię przesadzanie) dawki Ventolinu, którego
    zbawienny efekt odczułem w ciągu zaledwie dwóch minut... Nadmierna
    ilość Ventolinu dała uboczny efekt spodziewany -- drżenie rąk jak
    u chorego na chorobę Parkinsona. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'