  • 1. Data: 2006-11-24 13:49:51
    Temat: No Warszawiacy. Jutro NIE, NIE, NIE dla Gronkowca !
    Od: "Arkadiusz Ozer" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Myśle, że każdy kto ma trochę oleju w głowie, postawi YES, YES, YES obok
    Pana Marcinkiewicza, ja to zrobię napewno, jestem bardzo zadowolony z
    polityki PIS. Popieram Pana Marcinkiewicza, raz że jest to gość
    inteligentny, kompetentny, wykształcony. A dwa, że reprezentuje PIS -
    najlepszą partię polityczną w Polsce od dobrych kilkudziesięciu lat.

    Koło Pani Gronkowiec stawiam NIE, NIE, NIE - dlatego że jest to żydówka (a
    żydzi już bardzo zaszkodzili Polsce), dwa jest z PO (a platformersi to dawna
    Unia Demokratyczna i Unia Wolności, a więc żydzi), poza tym Pani Gronkowiec,
    gdyby została prezydentem Warszawy - pewnie powtórzy rzady Prezydenta
    Piskorskiego (masa przewałów, machlojek, afer i korupcja na ogromną skalę).

    --
    Pozdrowienia,
    Arek O.

    "To byłby wstyd i hańba gdyby Warszawą rządziła żydówka z PO" - Cezary
    Wajszczuk, Listopad, 2006

  • 2. Data: 2006-11-24 15:18:14
    Temat: Re: No Warszawiacy. Jutro NIE, NIE, NIE dla Gronkowca !
    Od: a...@o...eu

    A poza tym wszystko u Ciebie w porządku?

  • 3. Data: 2006-11-24 16:38:26
    Od: "Tomasz" <s...@s...pl>

    > YES, YES, YES obok Pana Marcinkiewicza
    > Koło Pani Gronkowiec stawiam NIE, NIE, NIE

    Liczę na to, że dokładnie takie adnotacje zrobisz - słowo w słowo!!
    Liczę na Ciebie!!

    ----
    It has removed 924 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 4. Data: 2006-11-24 17:25:18
    Od: "yyk" <c...@g...pl>

    może się obsraj, parcho?

  • 5. Data: 2006-11-24 17:27:51
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Arkadiusz Ozer" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > cut

    Nie wiem jak u ciebie, ale w Warszawie obowiązuje cisza wyborcza.

  • 6. Data: 2006-11-24 17:54:20
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem jak u ciebie, ale w Warszawie obowiązuje cisza wyborcza.
    Ech, chyba po prostu bardzo tęsknię za ciszą wyborczą... ;-)

  • 7. Data: 2006-11-24 17:58:34
    Od: "luwiczek" <l...@W...gazeta.pl>

    a co na to lekarze?

  • 8. Data: 2006-11-24 18:00:23
    Od: robbi <r...@n...com>

    Arkadiusz Ozer napisał(a):

    > Koło Pani Gronkowiec stawiam NIE, NIE, NIE - dlatego że jest to żydówka (a
    > żydzi już bardzo zaszkodzili Polsce)

    Zwazywszy ze zydzi dali podwali wspolczesnego systemu bankowego to
    puszczenie takiego posta na pl.biznes banki (pomijajac sama wymowe
    posta) wywoluje jeden wielki LoL ....

    --
    pzdr
    robbi

  • 9. Data: 2006-11-24 18:23:15
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Myśle, że każdy kto ma trochę oleju w głowie ...

    niektórzy mają ... rzepakowy ;-P