  • 1. Data: 2002-05-09 11:26:43
    Temat: Niższe oprocentowanie w MultiBanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    09-05-2002 Multibank obniżył stawki procentowe rachunków oszczędnościowych i
    lokat terminowych. Oprocentowanie rachunku oszczędnościowego powiązanego z
    kontem zależy od wysokości salda i wynosi od 5,0% do 6,5%. Oprocentowanie
    lokaty terminowej kształtuje się od 7,0% dla lokaty 7-dniowej do 8,05% dla
    lokaty 12 mies.; lokaty rentierskiej od 7,4% do 8,0%, zaś lokaty
    negocjowanej MultiProcent (od 12 do 120 mies.) wynosi od 7,5 do 7,7%. Zmiany
    dotyczą również osób prowadzących działalność gospodarczą. Oprocentowanie
    konta MultiKonto Business Class pozostało na poziomie 4,5%, natomiast
    oprocentowanie rachunku lokacyjnego zostało obniżone do 5%-6,5%%.
    Oprocentowanie lokat przeznaczonych dla przedsiębiorców kształtuje się na
    podobnym poziomie, jak dla klientów indywidualnych.

    za portfel.pl

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-09 11:37:11
    Temat: Re: Niższe oprocentowanie w MultiBanku
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > Oprocentowanie lokat przeznaczonych dla przedsiębiorców kształtuje się na
    > podobnym poziomie, jak dla klientów indywidualnych.

    Wszystko sie wali na leb i szyje.

  • 3. Data: 2002-05-09 11:39:32
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    wiem ze VW bank direct ma 9,3 % dla osob prywatnych (a'vista)
    Jak inne banki internetowe ?

    Pozdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 4. Data: 2002-05-09 11:44:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > wiem ze VW bank direct ma 9,3 % dla osob prywatnych (a'vista)
    > Jak inne banki internetowe ?

    No Multi raczej internetowym nie jest ;)
    W Inteligo masz do 9,5% (buehhehehehehe)

  • 5. Data: 2002-05-09 11:46:29
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > No Multi raczej internetowym nie jest ;)
    > W Inteligo masz do 9,5% (buehhehehehehe)

    Zlosliwiec =)

  • 6. Data: 2002-05-09 11:50:07
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > 09-05-2002 Multibank obniżył stawki procentowe rachunków oszczędnościowych
    > lokat terminowych.

    Poprzednie stawki % (wyzsze) sa dla tych co korzystaja z multiplan lub wwj.
    BTW te nowe tabele % pojawily sie razem z tabelami % walut chyba 7.V - na
    www
    pzd

    Ps. Oj AMRA chyba cos przespales, bo czekalem az umiescisz tez artykul z GW
    z wtorku o rekordowym zysku (i sposobie jego osiagniecia) pekaosa w I
    kwartale br. :-))) Kurde maja niezle sianokosy...

  • 7. Data: 2002-05-09 11:54:44
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > z wtorku o rekordowym zysku (i sposobie jego osiagniecia) pekaosa w I
    > kwartale br. :-))) Kurde maja niezle sianokosy...

    Tak, czytalem.
    Aczkolwiek tak wysokie, to jednak nizsze niz oczekiwane (to mnie pociesza ;)

  • 8. Data: 2002-05-09 12:04:50
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > W Inteligo masz do 9,5% (buehhehehehehe)

    Wlasnie zajrzalem i fucktycznie 9,5 tyle ze ponizej jesli saldo spadnie
    ponizej 99,99 pobieraja oplate za prowadzenie (ciekawe ile? ).
    Czy kazda operacja jest potwierdzana kodem ?

    P.S.
    To oni nie maja tokena ?!?!

    Pozdr

    ------

  • 9. Data: 2002-05-09 12:18:26
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > GW

    > Tak, czytalem.
    > Aczkolwiek tak wysokie, to jednak nizsze niz oczekiwane (to mnie pociesza
    ;)

    Mnie sie najbardziej "podobalo" stwierdzenie, ze bank pekao utrzymuje %
    depozytow na dobrym poziomie tak ze nie musi doplacac do depozytow. Aha no i
    oczywiscie spoooro zarabia na roznicy % kredyt-depozyt. Rozumiem ze z ich
    (banku) punktu widzenia jest to dobre, ale zeby sie tym chwalic ??? Albo
    "bank pekao zaczyna byc maszynka do robienia pieniedzy" tylko dla kogo
    UniBandito Italiano !
    pzd

  • 10. Data: 2002-05-09 12:24:55
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > UniBandito Italiano !

    Jesli utrzymaja takie zyski to inwestycja zwroci sie w ciagu trzech lat...
    to sie nazywa sprzedaz po polsku

    Pozdr.

    ------