  • 1. Data: 2002-05-09 08:28:52
    Temat: kolejny próg w mBanku
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    http://www.info.mbank.com.pl/aktualnosci.pl :

    Z usług mBanku korzysta już ponad 200 tys. Klientów! Została zatem
    przekroczona kolejna magiczna liczba, która potwierdza pozycję mBanku
    jako lidera na rynku bankowości elektronicznej!
    Jednocześnie liczba rachunków prowadzonych przez mBank przekroczyła 255
    tys., zaś suma depozytów zgromadzonych przez Klientów mBanku to ponad
    1,4 miliarda złotych.

    A poniżej jest link do krótkiej prezentacji z tej okazji.
    Na 3. slajdzie fajnie widać kiedy była fuzja Citi z Handlobankiem:-)

    pzdr

    Tomek

  • 2. Data: 2002-05-09 08:34:33
    Temat: Re: kolejny próg w mBanku
    Od: <o...@p...onet.pl>

    > A poniżej jest link do krótkiej prezentacji z tej okazji.
    > Na 3. slajdzie fajnie widać kiedy była fuzja Citi z Handlobankiem:-)

    A na slajdzie nr. 5 moim zdaniem można dostrzec początek Inteligo.

    Pozdrawiam,
    OnLee

  • 3. Data: 2002-05-09 08:44:34
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

  • 4. Data: 2002-05-09 08:44:51
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A na slajdzie nr. 5 moim zdaniem można dostrzec początek Inteligo.

    a nie zmiane oprocentowania?

  • 5. Data: 2002-05-09 08:55:20
    Od: <o...@p...onet.pl>

    > a nie zmiane oprocentowania?

    Fakt, masz racje zmiana oprocentowanie miała pewnie ogromne znaczenie,
    jednak mój niepoprawny Inteligo'wy optymizm podpowiada,
    że część depozytów uciekło właśnie do I.

    Byłoby łatwiej gdyby i Inteligo opublikowało coś
    na kształt takiego raportu. Już za chwilę minie im rok.

    Pozdrawiam,
    OnLee