  • 31. Data: 2002-05-17 11:11:13
    Temat: Re: Niższe oprocentowanie w MultiBanku
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 11 May 2002 13:40:14 +0200, w <abj014$qva$1@news.tpi.pl>,
    "GoGush" <N...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A no nic , myslalem ze lepiej sie zabezpieczaja :/

    A niby czemu token jest bezpieczniejszy??

  • 32. Data: 2002-05-17 11:12:21
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Sat, 11 May 2002 13:48:03 +0200, w
    <abj0fp$2ns$1@news.tpi.pl>, "GoGush" <N...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > Kolega chyba ma rachunek w w/w ? :P

    Mam :).
    Ale korzystam też z Inteligo, e-Integrum i LG.

  • 33. Data: 2002-05-17 11:13:10
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 11 May 2002 14:00:58 +0200, w <abj15f$9bo$1@news.onet.pl>, "AMRA"
    <a...@a...com> napisał(-a):

    > no to dawaj - warto posluchac! ;D
    >
    > BTW Moim glownym kontem staje sie powoli Multi a bylo nim Fortisowe...
    > mBank nigdy nie byl ;)
    >
    > ale warto posluchac tych elementarnych brakow - bo owszem jakies zawsze sa,
    > ale pokaz taki bank ktory ich nie ma

    Szczerze mówiąc nie chce mi się powtarzać tego po raz kolejny.
    Wystarczy, że przejrzysz archiwum (a chyba tego nie zrobiłeś, skoro
    zadajesz takie pytania).