  • 1. Data: 2002-05-09 07:38:39
    Temat: Citi - OSTRZEZENIE
    Od: m...@p...fm (Mi)

    Ku przestrodze.
    Panowie z Citi, którzy zaproponowali nam karty gold dla kadry kierowniczej firmy w
    promocji,
    zebrali nasze dane.Ka?dego zapewne namówili na otwarcie "przy okazji" konta CitiOne,
    zadzwonili jeszcze do mnie. Pod pretekstem weryfikacji i wyci?gn?li, w jakim banku
    mam
    konto i Vise lub mastercard
    Po czym …. Si? nie odezwali si?. Pomimo moich dwóch rozmów, oczywi?cie inicjowanych
    przeze mnie
    z naszym "opiekunem" , który za ka?dym razem przeprasza? obieca? zrekompensowanie ,
    za?atwienie itd. -
    Nie odezwa? si?. Aha te rozmowy uda?o mi si? przeprowadzi? dopiero po zadzwonieniu z
    komórki ?ony, gdy? Komórki firmowej nie odbiera? nasz "opiekun"
    UWA?AM, ?e jest to skandal. Ma?o tego w taki podobny sposób potraktowali nie tylko
    mnie,
    jednemu z kolegow kto? pó?niej, powiedza?, ?e to pomy?ka i takiej promocji nie by?o.

    Mo?liwo?ci s? dwie:
    1. Maj? burdel nie z tej ziemi u siebie (wszyscy do zwolnienia)
    2. By?a to celowa akcja s?u??ca pozyskaniu informacji nt. naszych kont, kart i
    rachunków w innych bankach oraz za?o?enia nam kont w City.

    Znamienne jest, ?e wys?a?em do City pismo o zamkni?ciu mojego konta, jako przyczynie
    poda?em, i? zosta?em oszukany przez pracowników City - i nikt do dzisiaj si? spraw?
    nie
    zainteresowa?.

    pozdr
    mi

  • 2. Data: 2002-05-09 08:06:48
    Temat: Re: Citi - OSTRZEZENIE
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Nic dodac nic ująć - ja z usług tego banku zerzygnowałam na wstępie - chcąc
    wyrobić sobie u nich jakieś 2 lub 3 lata temu VISĘ ELLE - zachęcali jakimiś
    zniżkami, promocjami, ubezpieczeniami itp ... Ale już samo spotkami z ich
    "naganiaczem" zniecheciło mnie do tego banku .. Jak widac nie na darmo ten
    bank zwą shitibankiem .... W przypadku jednej mojej znajomej przegięli
    totalnie ... ale nie będę tego opisywała na forum publicum .. bo pewnie by
    sobie tego nie życzyła. Klientom shitibanku życzę mimo wszystko owocnej
    współpracy na linii bank - klient.

  • 3. Data: 2002-05-09 11:34:42
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Zmien kodowanie.

  • 4. Data: 2002-05-09 11:42:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Mi" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    inicjowanych
    > przeze mnie
    > z naszym "opiekunem" , który za ka?dym razem przeprasza? obieca?

    A moze po prostu nie spelniacie warunkow wymaganych do uzyskania karty? Nie
    bardzo rozumiem co mial ten czlowiek 'zalatwic'... AFAIK to nie tzw.
    przedstawiciele handlowi podejmuja decyzje czy karta zostanie wydana, cze
    nie.

    Maciej

  • 5. Data: 2002-05-09 11:48:13
    Od: Piotr Dziubanii <d...@w...npnet.org>

    On Thu, 9 May 2002 07:38:39 +0000 (UTC), Mi <m...@p...fm> wrote:
> [...]
    > konto i Vise lub mastercard
    > Po czym …. Si? nie odezwali si?. Pomimo moich dwóch rozmów, oczywi?cie inicjowanych

    mialem podobna sytuacje w zeszlym roku
    promocja karty dla firmy, pani z city przyszla, wziela dane osobowe, ksera
    dowodu i powiedziala ze karty przyjda poczta
    oczywiscie nic nie przyszlo, zero odzewu
    kilka miesiecy pozniej przypomnialem sobie o tym przez przypadek znajdujac jej
    wizytowke
    zadzwonilem, pani byla zdziwiona, stwierdzila ze dane osobowe wysyla kurierem
    do wawy i reszta to wawa
    obiecala wyjasnic sprawe i nie odezwala sie
    pewnie maja za duzo klientow ;)

    p.

  • 6. Data: 2002-05-09 13:44:05
    Od: "michalsz" <m...@l...com.pl>

    Zarowno ja jak i moj kolega dostalismy kerty Visa Gold za darmo. Dostala
    rowniez moja zona. Wszystkie karty dzialaja.
    Byla wiec taka promocja.

    Pozdrawiam
    Michal

  • 7. Data: 2002-05-09 19:20:51
    Temat: Re: SHITbank to wielka pomyłka
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "naganiaczem" zniecheciło mnie do tego banku .. Jak widac nie na darmo ten

    Niedawno zbierałem informacje nt. RORów w różnych bankach, chcąc znaleźć ten
    jeden główny no i w końcu trafiłem do...
    Na początku pracownik zachwalał konto, ale niestety oferta mi nie pasowała,
    więc postanowiłem wyjść i gdy byłem prawie przy wyjściu, pracownik zaczął
    "kusić" mnie trwającą promocji ale gdy w dalszej rozmowie okazało się, że
    nie mam stałych dochodów to padło stwierdzenie:
    ach tak, to nie mamy o czym rozmawiać, bezrobotnym kont nie zakładamy,
    odwrócił się bez "pożegnania" i zaczął obsługiwać innego klienta banku.

    Od tej chwili dla mnie SHITbank przestał istnieć w słowniku dot. bankowości
    w Polsce i na świecie..
    Nie dałbym im nawet złamanego grosza, nawet gdyby ich oferta była w danej
    chwili najlepszą na rynku i płacili dodatkowo za zakładanie kont.
    Wysoka jakość obsługi w wydaniu SHITbanku wydaje się być chyba
    science-fiction.
    Aż dziw bierze, że kumpel ma u nich konto, ale skoro ma kase to skakają
    dookoła niego

    >. Klientom shitibanku życzę mimo wszystko owocnej
    > współpracy na linii bank - klient.

    Można życzyć rychłej zmiany na konto w innych banku ;)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-05-10 07:31:18
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl> napisał w

    > Wysoka jakość obsługi w wydaniu SHITbanku wydaje się być chyba
    > science-fiction.
    > Aż dziw bierze, że kumpel ma u nich konto, ale skoro ma kase to skakają
    > dookoła niego

    He he - wcale nie ... ta znajoma o której wspomniałam miała wpływy na konto
    rzędu 20 - 25 tys. miesięcznie - i taki numerek jak jej zrobili że palce
    lizać !!! ... Koleżanka ma temperament, narobiła im rozruby, że fruwali
    prawie w powietrzu .. co z tego ... szkody i tak już nie dało się
    zrekompensować ...

    Pozdr dla klientów ShitiBanku

  • 9. Data: 2002-05-10 19:55:34
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Zarowno ja jak i moj kolega dostalismy kerty Visa Gold za darmo. Dostala
    > rowniez moja zona. Wszystkie karty dzialaja.
> [...]

    Moim zdaniem po prostu rozni ludzie pracuja w bankach. Jak kazdy z nas zaczalby
    tu opisywac swoje przygody z bankami (np. moja z Lukasem w innym banku, czy
    inna z PKO BP, gdy odbieralem wznowiona karte do bankomatu przez 3 godziny 2
    razy wychodzac z oddzialu i 2 razy do niego wracajac) to moznaby zrobic
    oddzielna liste dyskusyjna na ten temat.

    A jak sie cos ma na jakiegos pracownika, to najlepiej napisac reklamacje i
    wyslac do centrali...

    Pozdr,
    Karciarz01

  • 10. Data: 2002-05-14 11:08:54
    Od: m...@p...fm (Mi)

    m...@i...pl (MK) wrote in <abdndc$anq$1@news.tpi.pl>:
    [...

> [...]
    >Nie bardzo rozumiem co mial ten czlowiek 'zalatwic'... AFAIK to nie tzw.
    >przedstawiciele handlowi podejmuja decyzje czy karta zostanie wydana,

    1. Warunki byly okreslone i je spelnialem
    2. Nie interesuje mnie kto sie czym zajmuje w banku - jesli bank przysyla do mnie
    swojego
    pracownika, ktory wystepuje w imieniu banku - to problemem banku jest dotrzymanie
    zobowiazan przez tego pracownika lub przynajmniej przeproszenie, za sprawe.

    Aha, zaby byc w obiektywnym musze dodac, ze po moim mailu napisala do mnie Pani z
    Citi
    z chcecia wyjasnienia sytacji - sprawa jednak jest juz wyjasniania przez Citi
    Corporate
    co_tam, oczywiscie poinformuje jak sie to zakonczy.

    pozdr
    mi