  • 1. Data: 2002-05-09 08:38:47
    Temat: Realizacja czeku wystawionego w USA w Polsce???
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Wiem, że temat pewnie oklepany ale mam pytanie:
    gdzie najlepiej zrealizowac czek imienny wystawiony w banku USA, w New
    York-u. Nada się do tego NPB albo Kredyt Bank?
    Pozdrowienia Wall.

  • 2. Data: 2002-05-09 09:52:36
    Temat: Re: Realizacja czeku wystawionego w USA w Polsce???
    Od: "Kamil" <u...@i...pl>

    Użytkownik Wall <w...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:abdchq$bsp$...@n...tpi.pl...
    > Wiem, że temat pewnie oklepany ale mam pytanie:
    > gdzie najlepiej zrealizowac czek imienny wystawiony w banku USA, w New
    > York-u. Nada się do tego NPB albo Kredyt Bank?
    > Pozdrowienia Wall.

    Polecam osobiscie Bank PeKaO - tam zaplacilem chyba 10 zlotych i po trzech
    tygodniach przyszedl do mnie list polecony ze pieniazki moge odebrac. Ta
    usluga to chyba InKaso.
    Pzdr

  • 3. Data: 2002-05-09 11:26:36
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil" <u...@i...pl> napisał w wiadomości
    .pl...

> [...]
    > tygodniach przyszedl do mnie list polecony ze pieniazki moge odebrac. Ta

    Tak to inkaso. Możesz mi powiedzieć czy to była opłata procentowa od kwoty
    czy konkretna kwota opłaty?
    Dzięki za info.
    Pzdrufka Wall

  • 4. Data: 2002-05-09 12:56:48
    Od: "Kamil" <u...@i...pl>

    Byla to konkretna kwota 10 zlotych i chyba jest stala. Moj czek opiewal na
    50 $

  • 5. Data: 2002-05-09 13:35:22
    Od: "Reaktorek" <r...@z...pl>

    Jezeli jest to czek wystawiony przez amerykanski departament IRS, zwrot
    podatku, to traktowany jest wtedy jako potwierdzony czek bankierski, kase
    masz od razu. Minus oczywiscie prowizje.

    Konrad

    ICQ 140637179
    GG 3030700

    The information contained in this message may be CONFIDENTIAL and is
    intended
    for the addressee only. Any unauthorised use, dissemination of the
    information
    or copying of this message is prohibited. If you are not the addressee,
    please
    notify the sender immediately by return e-mail and delete this message.
    Thank you.

  • 6. Data: 2002-05-09 20:41:27
    Temat: Odp: Realizacja czeku wystawionego w USA w Polsce???
    Od: "Keyser Soze" <k...@W...pl>

    Użytkownik Reaktorek w wiadomości do grup dyskusyjnych ...
    > Jezeli jest to czek wystawiony przez amerykanski departament IRS, zwrot
    > podatku, to traktowany jest wtedy jako potwierdzony czek bankierski, kase
    > masz od razu. Minus oczywiscie prowizje.

    A gdy jest to zwrot podatku stanowego czek niestety idzie do inkasa :(((
    Ostatnio czekalem 5 tygodni (pekaosa).

    KS

  • 7. Data: 2002-05-12 17:14:57
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    "Kamil" <u...@i...pl> skribis:

    >Polecam osobiscie Bank PeKaO - tam zaplacilem chyba 10 zlotych i po trzech
    >tygodniach przyszedl do mnie list polecony ze pieniazki moge odebrac. Ta
    >usluga to chyba InKaso.

    To samo w BPH nieco taniej.

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,