  • 1. Data: 2003-04-09 13:17:37
    Temat: Nizsze oprocentowanie w Multi
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2311

    Zwlaszcza ciekawe jest oprocentowanie kredytow hipotecznych (znowu
    uklon w strone Tensora) - bo tutaj mozna je dosc prosto chyba dostac
    (Aqarius).

    Co do mBanku - Sz. Midera potwierdzil, ze jest mozliwe otrzymanie
    takiego kredytu, jednak zaslonil sie tajemnica procedur. :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-04-09 13:18:42
    Temat: Re: Nizsze oprocentowanie w Multi
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:

    > http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2311

    No to się doczekałem. Ciekawe tylko czy oprocentowanie 'kredytu
    odnawialnego' "od" sugeruje, że najniższe oprocentowaie (11.5) ma aquarius?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-04-09 14:11:12
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał:

    > No to się doczekałem. Ciekawe tylko czy oprocentowanie 'kredytu
    > odnawialnego' "od" sugeruje, że najniższe oprocentowaie (11.5) ma aquarius?

    Tak 11,5% ma aquarius i Jestem. My i Ja - 12%.

  • 4. Data: 2003-04-09 14:32:14
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message

    > Tak 11,5% ma aquarius i Jestem. My i Ja - 12%.

    A dlaczego my ma wyzsze oprocentowanie od jestem? Pytam powaznie.

    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 5. Data: 2003-04-09 14:46:02
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Wed, 9 Apr 2003 16:32:14 +0200 "Danio" <n...@s...com> wrote:

    > "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message

    > A dlaczego my ma wyzsze oprocentowanie od jestem? Pytam powaznie.

    Bo Jestem jest dla studentow biednych, ktorzy i tak maja malo kasy,
    wiec nalezy im dac mniejsze oprocentowanie :-)

    Szymon

  • 6. Data: 2003-04-09 16:22:48
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Danio" <n...@s...com> napisał:

    > A dlaczego my ma wyzsze oprocentowanie od jestem? Pytam powaznie.

    A dlaczego mB dla goldow ma 9,95%, a Multi aqua 11,50% ? ;-//

  • 7. Data: 2003-04-09 16:25:49
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

    > A dlaczego mB dla goldow ma 9,95%, a Multi aqua 11,50% ? ;-//

    To samo mnie zastanawia.
    Dzwoniłem nawet wczoraj i pytałem o to mlinkę...
    I co? I nic. Nie potrafiła mi odpowiedzieć co to 'odpowiednio wysoka
    zdolność kredytowa'. Kazała wypełnić wniosek i czekać na odpowiedź, czy
    9.95, czy 12...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2003-04-09 16:33:37
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    > I co? I nic. Nie potrafiła mi odpowiedzieć co to 'odpowiednio wysoka
    > zdolność kredytowa'. Kazała wypełnić wniosek i czekać na odpowiedź, czy

    To mB z losowo daje te 9,95% ? ;-))
    Z tego co pamietam, zeby dostac golda w mB trzeba bylo mieć 4kzl miesiecznie
    wpływów, lub jakis wysoki depozyt. W Multi zeby dostac aqua trzeba miec 5kzl lub
    depozyt 100kzl lub kryterium prestiżowe (decyduje bank).
    Widocznie Multi gorzej wycenia klientow aqua (na równi ze studentami ;)), skoro
    musza oni płacić 12 m-c i dostają gorsze oprocentowanie niż w mB ;-// Do tej
    pory oprocentowanie dla aqua bylo minimalnie lepsze od minimalnego
    oprocentowania w mB.

    --
    Witek

  • 9. Data: 2003-04-09 16:37:28
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

    > To mB z losowo daje te 9,95% ? ;-))

    Najwidoczniej. Chodziło jej zapewne o wyliczoną zdolność kredytową...

    > Z tego co pamietam, zeby dostac golda w mB trzeba bylo mieć 4kzl miesiecznie
    > wpływów, lub jakis wysoki depozyt. W Multi zeby dostac aqua trzeba miec 5kzl lub
    > depozyt 100kzl lub kryterium prestiżowe (decyduje bank).

    Można mieć golda lub można mieć właśnie 'odpowiednio wysoką zdolność
    kredytową'.

> [...]
    > musza oni płacić 12 m-c i dostają gorsze oprocentowanie niż w mB ;-// Do tej
    > pory oprocentowanie dla aqua bylo minimalnie lepsze od minimalnego

    Tia. Jak ktoś ma dużą wysokość linii, to mu się może opłacać przeniesienie.
    U mnie w sumie w pierwszym roku wychodzi na równo (a za rok zamierzam tej
    linii nie mieć już w ogóle, więc...)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 10. Data: 2003-04-09 19:22:52
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Co do mBanku - Sz. Midera potwierdzil, ze jest mozliwe otrzymanie
    > takiego kredytu, jednak zaslonil sie tajemnica procedur. :)

    Amra i TY w to wierzysz. Co to znaczy zaslonil sie tajemnica procedur? Przecież
    podają kalkulator (rozumiem że aktualnie nie zmodyfikowany), z którego po
    wprowadzeniu odpowiednich danych powinno wyjść 5,98%. Tak osobiście to
    interesuje mnie i pewnie wszystkich, którzy będą brać kredyty mieszkaniowe,
    jakie warunki trzeba spełnić aby oprocentowanie było np. niższe niż 7%. Jak się
    ma do tego tajemnica procedur. Albo ich reklama od 5,98% jest prawdziwa albo
    FAŁSZYWA.
    Poczekam kilka dni, żeby dać im mozliwość zmodyfikowania kalkulatora, a pózniej
    przetestuję. Myśle, że mi w tym pomożesz. Ani przez chwilę nie wątpie, że stać
    Cię na obiektywizm i w zależności od rezultatu testów będziemy wspólnie chwalić
    mBank albo uważać ich za kłamców. Pozdrowienia Tensor1

    PS. Według komunikatu Multi wszystkie kredyty mieszkaniowe w PLN są
    oprocentowane na poziomie 5.95%!!!!!. Tam nawet nie pisze OD. Pozwolę sobie na
    razie tej informacji nie komentować.